![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Porschen valot????Oisko täällä Porsche tietäjiä jotka osaisivat sanoa 924 projektimme parkkien/valojen alkuperäisen toimintatavan? Eli onko ko. autossa valot noussut aina ylös jo parkeillakin???? Omissa umpioissa on parkkipolttimo,mutta niissä ei ole ollut johtoja,ainakaan hyvin pitkään aikaan ja lamppujen nostomoottori saa herätteen puolivaloista. Puskurille menee (tod.näk.) uudet parkkipiuhat,mutta puskurissa on vain vilkut ja sumuvalot(joita ei saa käyttää parkkeina). Pointti on se että emme haluaisi laittaa puskuriin "talmu"parkkeja ulkonäon vuoksi,kuten edellinen ilmeisesti on tehnyt välttääkseen "sammakonsilmien" ylösnousun aina valot kytkettäessä. Olisiko edellinen käyttänyt 80´luvun suosikkeja,huomiovaloja parkkeina,mutta saako nekään yksin palaa ja korvata parkit. Olisko vaikka Matti näitä katsellut sillä silmällä ![]() T.Ipe
Viimeksi muokannut Ipe64 : 04.12.2008 08:50 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos puhelimella saadusta vinkistä
![]() Alkuperäisessä sumuvalossa on parkki samassa ![]() Kiitos ja Anteeksi! T.Ipe |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eihän parkit riitä kun tiellä ajelee, kun pitää olla lähivalot, huomiovalot tai sumuvalot. Edellä mainittujen lisäksi aina näkyvissä parkit (eli etuvalot). Valaisimissa on merkinnät että mihin tehtävään ne on tehty, paitsi oikeen wanhoissa alkuperäislampuista voi puuttua?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Auton ulkonäkökin saadaan alkuperäiseksi näitä käyttäen ja valot laillisiksi,tehtaan idean mukaisiksi. Mutta,olemme löytäneet auton alkuperäiset parkit ja ajovalot kytkettäessä luukut nousevat esiin palavine valoineen. Se,mitä valoja on päällä tiellä ajettaessa,ei meille ollut se suurin ongelma ![]() Kiitos vielä kerran! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ilmotteles Ipe jos tarviit jotakin "muutakin" tietoa possusta... Mulla nykyään yx gappale ent possupoikia hommissa...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nosta possun kori sille hilu alustalle ja se rangen tekniikka ja tojo akselit ja ja ja...............offipossu
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Äijät, vähän respektiä, pls.
Auton ja sen alkuperäisen kehittäjän nimi on Porsche, ei mikään "possu". Tuolta löytyy oletettavast enemmän kyseisen merkin harrastajia. http://www.9xxfin.com/
__________________
Juha |
#8
|
|||
|
|||
![]()
audiksikin noita 924:ia kutsutaan. Mullakin oli sellainen, ja hieman vitutti viittaus Audiin. Ainakun koitti revitellä jotain hajos, bensaakin meini sellainen 13 litraa kaupunkiajossa, minusta paljon mun kevyelle kaasujalalle, ottaen huomioon kahden litran koneen.
Mutta mukava ajaa ja istua. Korimallista tykkäsin. 944:n vois laittaa, kun kokemus 911:stä jäi heikoksi myös. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Terve taas
![]() Juu,pidän"mikki" mielessä tuon tiedon kun apu voi olla jatkossakin tarpeen. Panzerille pitää sanoa et tulis jo liikamakee eikä minulla ole täyttä omistusoikeutta. Joo ja kaikki jotka käyny kurkkaamassa,ni eka kysymys et onks tää se audi ![]() ei,ei se ole audi kun siinä lukee porsche joka paikassa ![]() Oli aikanaan jo köyhänmiehen urheiluauto ja on sitä edelleen koska ei parenpaan just ole varaa ![]() Ja sit sitä Td5:n kaipaamaa respektiiii,komoon heyyyy!!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Valot temppuilee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.02.2008 20:17 | |
valot | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2006 19:10 |
Työ valot | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.08.2005 00:37 | |
työ valot | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.05.2004 11:48 |
Valot? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 09.09.2003 19:17 |