Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.12.2008, 22:08
kristian kristian ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.02.05
Sijainti: hollola, Finland.
Angry

Varoituksen sana kusetuksesta!

Jep joo.. eli tilattiin erään toisen pähämän sällin kanssa rompetta (minun nimissä) jenkkilästä tämän http://forums.offipalsta.com/showthr...ht=usa+tuontia topicikin aloittajan välityksellä (pate) ..no muuten kyllä onnistu kun vaan jaksoi kysellä tavaroitten perään että missä vitu..a ne kamat on, joilla oli ihan vitun ka..iit vakuutukset katoamisten ja hajoamisten takia..mutta.. osa romppeista kun lopulta tuli käsiin(itsehakiensällinkotoa) niin osa romppeista oli kärsinyt vaurioita ja tämän paten piti toimittaa oikein kotia asti uudet kamat mutta.. hiljasta on ollut vaikka olen soitellut ja lähetellyt sähköpostia jo 4kk! kohta loppu pinna tämän hepun kanssa joka asuu lohjalla ja ajaa/ajoi pikku bronkolla! osoite ja työpaikka tiedossa.TÄMMÖSTÄ "alan harrastajissa" no kyl minä omani saan taval tai toisella! tietty jos heppu satuu lukee tämän niin voi vastata niihin 37 sähköpostiin 16 soittoyritykseen 9 text viestiin johon ei vielä ole vastannut! Voipi kyllä olla hieman myöhäistä!

helpotti vähän! mieku oon niin maltillinen.

Viimeksi muokannut kristian : 05.12.2008 22:15
Vastaa lainaten
Vanha 05.12.2008, 23:08
Markol:n Avatar
Markol Markol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 27.10.05
Sijainti: Salo/Suomusjärvi, Finland.
Perusasetus

Ite olen kanssa pitänyt täällä pidempään vaikuttaneita henkilöitä luotettavina kauppakumppaneina mutta tein yhdet kaupat josta jäi ikävä maku. Myyjältä oli vaan jäänyt kertomatta jotain aika oleellista ja eipä tullut edes itelle mieleen kysyä kyseistä asiaa ilmoituksen tekstin pohjalta eli kannattaa olla tarkkanna ihan näiden omien myyntipalstojenkin suhteen.

Marko
Vastaa lainaten
Vanha 05.12.2008, 23:46
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Joo,o

Meikäläinen kerran laittoi ilmon Keltaiseen Pörssiin et ostetaan "pitkä"nahkatakki ja myyjä sano et se on pitkä.

No se tuli kotiin ja oli mallia "putsari", vittu ku vitutti no muutama soitto ja paketti seilas edestakas ja lopulta soitin tyypin Äidille ja sanoin et tullaan poikain kans opettaan poikas tavoille.

Äitee ei oikein tykänny ehotuksesta ja mie sanoin et lunasta "pultsari" takki niin poika ei kärsi, mamma maksoi ja säästy matka n.350km yhteen suuntaan mut kyl ois muilutettu kans jos ois menty paikalle.
Vastaa lainaten
Vanha 06.12.2008, 00:12
Jaska.T Jaska.T ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 02.10.07
Sijainti: TaNpere by night
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kristian Näytä viesti
tietty jos heppu satuu lukee tämän niin voi vastata niihin 37 sähköpostiin 16 soittoyritykseen 9 text viestiin johon ei vielä ole vastannut! Voipi kyllä olla hieman myöhäistä!

helpotti vähän! mieku oon niin maltillinen.

Viimeksi aktiivinen foorumilla 08.04.2008 00:08

Ostetaan: Suzuki PV:n osia
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sana vapaa: Liikenne- ja viesintäministeriö H_Nietu Chit-Chat 11 10.03.2007 11:54
TUNNUS SANA HUKASSA? Chit-Chat 1 08.06.2005 22:34
tunnus sana Tekniikka & Jutustelu 9 05.10.2004 15:35
Varoituksen sana! kumikana Keittopuhe 4 06.01.2004 12:51
Jokin saksan kielinen sana aiheuttaa harmia? Elmo URL 0 04.12.2002 22:50

Sivu luotu: 20:48 (GMT +2).