![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() mb unimogin etumurikkan puolen vaihto?onko mahdollista tai onko jollain sellaiset vempaimet että olis unimogin murikka mahdollista siirtää oikealle puolelle kun se nyt olis niinkun vasemmalla.! Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Miksipä se ei olisi mahdollista. Ei siinä akselissa muistaakseni mitään ihmeellistä olisi joka olisi esteenä. Minkä Mogin akseleista on kyse? En muista millanen kiinnitys Mogin porttaalissa on, mutta esim. Volvossa porttaalin voi pultata kiinni "ylösalaisin", jolloin riittää että banjon katkaisee murikan kummaltakin puolen. Sitten vaan vaihtaa puoliskot keskenään ja liimaa takas kiinni. Uskoisin että sama onnistuu sullakin...
/* Life Begins at 35" */ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei kuitenkaan ole ilmeisesti ihan helppo homma koskapa ei ole tehty tuossa sodankylän mogissa
http://www.lapinneliveto.fi/mokki.htm ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joo ei onnistu!Mietin kyllä sitäkin vaihtoehtoa,mutta helpointa oli hommata sellainen jakolaatikko jossa lähtee etukardaani vasemmalle!Ainaki 84< jeepissä on sellainen ja j20:ssä josta mulla on se laatikko.Missä muissa muuten on vasemmalla etumurikka? Eihän se jakoaskin sovittaminenkaan eri vaihteistoon ollu helppoa mutta nehän on vain haasteita!
|
#5
|
|||
|
|||
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mogissakin onnistuu (on ite tehty peltiperäiseen meidän Alfasterissa ja Muikku teki Miniin valukuori akseliin). Eli kuori poikki ja hitsailee toisille puolin. Tosin joutuu teettään uuden vetarin, mutta sellaisen hinta oli markoissa jotain 1200-1500mk/kpl Karpiolan sorvaamosta. Mutta tosiaan onnistuu kans sillä, että hommaa jakolodjun, missä on lähtö oikeelta puolelta. Kirjarinta (AKK:n lajiryhmän jäsen) kertoili, että hänellä olis pari NP208 jakolodjua ylimääräisenä, joissa on kardaanin lähtö just oikeella puolella moggi hommaa varten. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mitähän katsastaja sanoo siitä katkontahommasta ku siinä ei ole alunperinkään hitsaussaumoja ainakaan murikan vieressä?
Note! This message was posted anonymously! |
#9
|
|||
|
|||
![]()
ehkä sillä on muutkin mietittävää mun monsteriauton kanssa kuin hitsaus saumat.! etenkin kun kerran katsoi 4.0 6-konetta ja totesi sen olevan sama kuin hiasessa oleva 2.4 l kone! alkoi jo hymyilyttää vähemmästäkin.
Note! This message was posted anonymously! |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edited by - JiiPee on 27/08/2004 18:58:10 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: UAZ 469:n kakkoskuljettajan puolen tuulilasi | Kelaperse | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 04.03.2008 00:47 |
O: HJ:n vänkärin puolen peili | karza | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.11.2007 20:32 |
O: nivan kuskin puolen ovi | Nipa | O/M/V Muut | 0 | 03.06.2007 20:47 |
O: BJ 40 kuskin puolen seinä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 01.07.2006 11:21 | |
O: HJ:n kuskin puolen peili | NymiS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.05.2006 19:18 |