![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() O: Alkuperäinen tai dieselöity Volvo C-30?Ostetaan Ranskalaisen toimeksiantajan lukuun etsitään suomesta alkuperäista erittäin hyväkuntoista Volvo C303(normi kaksiaks.) tai C304 (matala mäyris malli kolmeaks.) . Dieselöitäväksi tai valmiiksi dieselillä. Isot renkaat, vinssit tai korotukset ei kelpaa, ei saa olla isoja lommoja eikä ruostetta.Jos kone jo vaihdettu, niin koneen täytyy täyttää dieselinä vähintään EURO-3 standardi tai bensakoneena vähintään EURO-1 standardi. Autoon tullaan tekemään levyjarrut ja ohjaustehostin, joten sellaiset saa olla. Kaverilla on yksityiskokoelmissaan jo yli toistasataa erilaista maasturia käyttö- tai museoentisöitynä ja oman ilmoituksensa mukaan paskaa ei ole tarkoitus kerätä nurkkiin. Vaatimukset on siis kovat, mutta kyseisestä yksilöstä asiakas on valmis maksamaan oikeamielisen korvauksen. Koo-Pee 020 74 90 876 Ajoneuvon sijainti ei ole ongelma, toivomus on, että jos on pitkällä, niin lähimmältä lentokentältä järjestetään mahdollinen kyyti hänen tavarantarkastajallensa. Ostetaan |
#2
|
||||
|
||||
![]() Blondi?
Blondiin on kyllä kertynyt jo jonkin verran lommoja, mutta muutenhan se on originelli vanharouva (eli ei enää kovin kaunis) alkuperäisella mekaanisella vinssillä ja 12V sähköillä. Vinssivaijerin alkuperäinen rullakita on vaihdettu liukukidaksi, mutta alkuperäinenkin on tallella, joksenkin kyllä vääntyneenä.
Ruosteessa on lähinnä puskurit. Ja värikään ei ole enää alkupeäinen sininen vaan likaisen valkoinen. Kuinka isoja saisi isot lommot olla? Turvakaariahan siihen on laitettu, mutta nehän saa pois aika helpolla. Ja vanhat korinvahvikekaaret on tallella. Vuosimalli on -80 ja ajettu 74 tkm. Pakokaasumittauksista se keväällä meni katsastuksessa läpi. Pakoputkea pitää varmaan säätää, ja ainakin yhtä ajovalon kehystä oikeista ennen seuraavaa katsastusta. Moottorin kansi ei liene alkuperäinen, kun siinä on ilmeisesti ruiskujärjestelmän reikiä. Ohjaustehostinta eikä levyjarruja ole. Jos siitä joku maksaa kuusituhatta euroa, niin kyllä se varmaan silloin vaihtaa omistajaa, vaikka olenkin siihen jonkin verran rakastunut, kuten tästä varsin negatiivisesta myyntikirjoituksesta päättelen. T:Ismo 040-5324598 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
fabritiuksella oli joku 303 myynnissä
|
#4
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Uaz:n alkuperäinen bensapumppu | IsoA | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 24.10.2007 22:02 |
m : hj:n alkuperäinen vinssipuskuri | HannuN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 02.04.2006 21:11 |
HJ:n alkuperäinen korkeus? | HJ60 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.10.2004 15:07 |
Tarvike vai alkuperäinen ???? | Rassi | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 20.01.2004 14:12 |
-60 rättikaton alkuperäinen mekanismi | LaaLaa | Vuosimallit 1953-1962 | 5 | 21.04.2003 14:38 |