![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() trial kuskit (4-pyöräohjauksesta)kertokaas mielipiteitä 4-pyöräohjauksesta tai lähinnä pumpuista. - Eli yksi isopumppu nokalle tai hihnalla mistä jaetaan etu- ja takaohjaukseen. - kaksi pienempää pumppua hihnalla etu- ja takaohjaukselle oma pumppu - etuohjaukselle nokkapumppu tai hihnalla ja taakse sähköinen pumppu mikä käy vain käännettäessä (näitä kuulemma oli norjassa kovasti käytössä...) vai...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
mulle tulee toi viimeinen vaihtoehto
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Meillä ollu aina erillisillä pumpuilla ja remmivetoisina.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
erilliset pumput tai yksi riittävän iso pumppu siis oikeasti iso ja virtauksen jako moottori. meillä kuksassa nyt virtauksen jakoventtiili eikä toimi kunnolla
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#5
|
||||
|
||||
![]()
mites sitten toi takaohjauksen venttiili? onko eroa että mekaaninen vai sähkö ohjattu?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
laitappa kuvia rojektistas...........
sähköpumppu on kyllä helpoin vaihtoehto samalla täytyy toi takaohjauksen toiminta sammutettuna sääntö, ainoo miinus on et noi sähkö pumput vie aika paljon sähköä jolloin virta puoli pitää olla kunnossa, ainaski ruisku moottoreissa jotka ei hirveesti tykkää suurista jännite muutoksista. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
takaohjaus sääntö toteuttu meillä silleen että etu ohjaukselta otetaan paine,eli vaikka vasemman puolen letkuun vena joka kääntää paineen taka ohjaukselle. eli auto sammuksissa veivaa rattia vasemmalle ja samalla viiksestä kääntä takapyöriä kumpaan suuntaan haluaa.
tulipas kerrotua monimutkasesti
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
||||
|
||||
![]()
katotaan jos jossain vaihees laittas kuvia... kunhan saa vähän lisää palikoita paikalleen tai kunhan vaan tulis jenkeistä ekana suomeen...
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Yks kunnon kokoinen remmivetoinen ja sähköpumppu rinnalle "tarvittaessa/auton olessa samuttettuna". 0.75-1.25 litrainen paineakku pääjärjestelmään tasoittaa järjestemän toimivuutta...Takaohjaus sähkövenoilla A ja B linjaan virtauksen säätöventtiili, jos läpimenevä sylinteri tarvii vain tankkilinjaa kuristella.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
montakohan tonnia pitäs suunnilleen olla ohjauksen sylinterissä voimaa että jaksaa pyörät kääntyä? kuinkakohan nopea taka ohjaus pitäs olla, että montas sekunttia laiasta laitaa?
Viimeksi muokannut Jii-Jii : 29.08.2008 18:14 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tuli mieleen, että mulla olevia painesäiliöitähän vois käyttää myös hydraulipaineakkuna. Tilavuus on vaan 4,4 litraa, meneekö liian isoksi? Paineenkesto on 140 bar ja välimännän taakse saa ladattua typpipullosta haluamansa vastapaineen.
![]() ![]() ![]() ![]() Löytyy 1,5kpl. Voin myydä myös yhden säiliön kerrallaan, jolloin teline laikalla kahtia. Yksi säiliö 50€. Kaksi säiliötä 90€ ja alimman kuvan nippapussi mukaan. Ei taija hydekaupasta tohon rahaan irrota? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mites TATA -landrover kuskit kommentoi!! | Chit-Chat | 2 | 28.03.2008 19:32 | |
Onnelliset kuskit | Tunari55 | Chit-Chat | 6 | 29.01.2008 16:41 |
NIVA KUSKIT TÄNNE!!! :D | Nipa | Chit-Chat | 14 | 12.12.2007 21:47 |
Hilux kuskit vaarallisia | LateX4 | Linkit | 1 | 14.02.2007 12:55 |
kesän 2007 kuskit | sos | Chit-Chat | 50 | 11.02.2007 23:23 |