![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Dumbon CV-niveletMuistanette ne Ylläksellä hajonneet Dumbon tarvike vetonivelet..... Paddockilta oli loman aikan tullut maili, että lähettävät mulle korvaavina osina LR:n alkuperäisinä olevat GKN:n valmistavat nivelet ! Tyylikkäästi hoidettu, eli 10 pistettä ja se papukaijamerkki Paddockille ja Claire S:lle siellä ! Tapsa ja Dumbo - - Why golf when you can have sex ? - - - - Wisdom is what comes from making a shitload of mistakes - - - - Ne ovat karkaistua adamantiumia ja minä osaan lentää - -
|
|
|||
|
|||
![]()
Toihan on saaristolaisilta loistavaa palvelua!
T:Jukka RR92 PS:Onko Dumbo tulossa Britti tapahtumaan sunnuntaina? |
|
|||
|
|||
![]()
Juu, tulossa ollaan !
T - - Why golf when you can have sex ? - - - - Wisdom is what comes from making a shitload of mistakes - - - - Ne ovat karkaistua adamantiumia ja minä osaan lentää - - |
|
||||
|
||||
![]()
o ou hitsi muistelin että jotain sitä oli mutta tulikin 99 vuotisjuhlat. vaimon mummo täyttää sellaiset ja tulee sitten pyöreitä ensi vuonna noo katotaan ehtiikö joensuusta h.linnaan?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Rockyn vetoakselit+nivelet | Hiase | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 31.12.2007 17:45 |
m;jäyk,aks,hilux raidetankon nivelet | psychobilly | O/M/V Muut | 5 | 12.10.2005 14:51 |
Tojotan ohjaus nivelet?! | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.08.2005 17:07 |
Dumbon CV nivelet...... | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.06.2004 20:14 |