![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() O: Saksofoni ja kivääriOnkos offareilla jääny ylimääräiseksi sakspiippua. Suurena musiikin ystävänä haluaisin ostaa myös uuden kiväärin kal. .300 wmr, 9,3x62, .338 Win mag, .338 Lap mag tai muita isompia kalibereita.(näihin piippuihin en aijo puhallella ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Nostellaanåa jos vaikka torrakoita löytyis.
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla olisi yksi Busmasterin AR-15 kivääri myynnissä, kaliberi on kyllakin .223 rem
---------------------------------------------------- Se jolla on kuollessaa eniten leluja, VOITTAA!! |
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkäs maittais Sako TRG-S 30-378 Weatherby? Löytyis myös RCBS holkit ja hylsyjä n.40kpl
|
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Noilla välineillä aiot mennä vissiin soitellen sotaan ![]() TT |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua.. |
|
|||
|
|||
![]()
Tulihan se sieltä
![]() xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx Tervehdys! Noilla välineillä aiot mennä vissiin soitellen sotaan ![]() TT xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx |
|
|||
|
|||
![]() nostellaan
Nostellaanpas nyt tätä kun torvet vielä uupuu
|
|
|||
|
|||
![]()
nostoon
nostoon |
|
||||
|
||||
![]()
Hullu mä oon, mutta tarjotaan nyt vielä mun pultilukkoista kivääriä.
Eli tarjolla olisi: Browning A-bolt Stainless Stalker .30-06 http://www.browning.com/products/cat...35&type_id=008 Tuollainen. Tuohon on lisätty vielä BR-tuotteen reflex-äänenvaimennin ja Williamsin kiikarinjalat, sekä Busnell Sportview 1.5-4.5 x 24 kiikari. Niin ja kiikarissa on vielä kiinni muuten Bushwackerin tekemät qick-linssin suojat. Ota yhteyttä jos kiinnostaa. Viimeksi muokannut jonetzu : 03.06.2008 13:30 |
|
|||
|
|||
![]() Kivääri Ostettu
Saksofoni puuttuu vielä. Kivääri löytyi palstan kautta ja kotiutuu ensi viikolla. Laitetaan testiraporttia myöhemmin jos kiinnostusta herää.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:kivääri ja haulikko | kesis | O/M/V Muut | 22 | 09.02.2009 09:35 |
O:kivääri | panzer | O/M/V Muut | 0 | 28.08.2007 22:41 |
O:Kivääri | O/M/V Muut | 0 | 09.08.2007 07:32 | |
O: OT: 308 Kivääri | las-c | O/M/V Muut | 1 | 20.10.2006 16:46 |