![]() |
![]() |
|
Jokes Jokes, funny stuff |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Mitä miehet todella tarkoittavat sanoessaan...
Menen kalaan. = Menen vetämään nupin turvoksiin ja huojun rannalla typeränä onki kädessä, kalojen nauraessa paskaisia vedessä. Otetaan sinun autosi. = Oma kotteroni on täynnä tyhjiä kaljapurkkeja, hampurilais-papereita, sitä paitsi tankkikin on aivan tyhjä. Akka ratissa! = Siis joku, joka ei kiroile, aja ylinopeutta, näytä härskejä sormimerkkejä, aja tapissa, ja jolla on vähemmän sakkoja. Miesten juttuja = Hommassa ei ole järjen hiventäkään Voinko auttaa ruuanlaitossa? = Miksi helvetissä se ei ole jo pöydässä! Oletko laihtunut? = Ostin juuri viimeisellä 500 markalla johdottoman poran. Vaimoni ei ymmärrä minua. = Hän on kuullut jo kaikki juttuni ja kyllästynyt niihin. Se vie niin tuhottoman kauan selittää. = Minulla ei ole harmainta aavistustakaan, miten se toimii. Saan myöhemmin ylimääräistä liikuntaa. = Kaukosäätimen patterit ovat loppuneet. Me ollaan myöhässä. = Nyt minulla on oikeutus ajaa kuin hullu. Hei, luen kaikki klassikot. = Minulle on tullut Playboy vuodesta 1972 lähtien. Sinä kokkaat kuten äitini aikoinaan. = Hänkin käytti savuhälytintä ruoka-ajastimena. Minulla oli juuri muuta mielessäni. = Ajattelin vain, että olisiko naapurin punapäällä ollenkaan rintaliivejä. Rakkaani, pidä taukoa. Rehkit liikaa. = En kuule matsin selostusta, kun pölynimuri huutaa. Odotat minulta liian paljon. = Haluaisit minun pysyvän hereillä? Menetkö kanssani naimisiin? = Molemmat kämppäkaverini ovat muuttaneet, enkä löydä pesukonetta ja täällä ei ole yhtään kaljaa. Kuulin kyllä. = Minulla ei ole harmainta aavistustakaan, mitä juuri sanoit ja toivon epätoivoisesti, että voin peittää sen, ettet huuda minulle seuraavaa kolmea päivää. En ole eksynyt. Tiedän tarkalleen missä me olemme. = Kukaan ei tule löytämään meitä elävinä. Me jaamme kotityöt. = Minä teen sotkut ja vaimo siivoaa ne. Tämä suhde on käymässä vakavaksi. = Pidän sinusta enemmän kuin autostani. Minä kierrätän. = Voisimme maksaa vuokran tyhjistä pulloista saamillamme rahoilla. Näytät upealta. = Voi ei, älä kokeile enempää leninkejä. Kuolen nälkään. Kaipasin sinua. = En löydä sukkiani, lapset ovat nälissään ja vessapaperi on loppunut. Tiedäthän huonon muistini. = Muistan ulkoa laulun "Olen kolmekymppinen", ensimmäisen tyttöystäväni osoitteen ja jokaisen autoni rekisterinumerot, mutta unohdin syntymäpäiväsi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsu miehet... | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.03.2008 00:07 |
Todella törkeetä!!! | Flugfiske | Chit-Chat | 7 | 17.05.2007 23:26 |
AMC miehet herätys | chief | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 17.01.2007 20:54 |
hei troopper miehet | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.10.2006 19:29 | |
Todella offipeli | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.09.2004 12:47 |