![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Suzuki Sj410 Murroksesta ja vetaristamurros tuli tiensä päähän. Sitä irroitettaessa loppujen lopuksi kaikki keinot käyttäneenä koetin lämmittää, takoa lekalla tietenkin hienosäätö sellaisella. sitten kun sille prässiä näytti niin irtihän se lähti mutta jotain muutakin mukana kuin murros. Japanilainen insinööri on väläyttänyt että pistetään lukkorengas murroksen sisälle että sitä ei vaan saa auki. Mitä mieltä oletteko?? pysyykö tossa vielä murros kiinni. Koska eiköhän suurin osa vedosta mitä nyt litrasella hikipäässä saa aikaan keskity noihin sisähahloihin. [img][/img] Hapella pääsee...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
noi on usein japseissa niin tiukassa että kannattaa mielummin rälläköidä se risa murros poikki että saa sokan irti rikkomatta vetaria.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se ainakin toyotassa tulee helposti kun pistää vetarin sopivan kokoseen putkeen ja koppaa johonkin joustamattomaan niin irtoo.
Toimii vähän niin kun liukuvasara. Irtoo vetari ehjänä ja jopa se sisällä oleva sokkakin jää ehjäksi monesti. Jos vaihtaa väljää murrosta niin se murroskin jää varaosaksi. ######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### |
#5
|
|||
|
|||
![]()
juu terveeseen sokkaan ja sokan uraan hyvä keino toi.
liialla voimalla ei tuu kun tuhoa ja ei varmasti lähde ehjänä. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
niin mutta pystyykö tota vetaria vielä käyttämään kun uus on niin suolasen hintanen että sillä hinnalla saa melkein jo toisen suzukin(varaosa)
Hapella pääsee... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eihän siinä ole kun toi pää vähän murtunu jos sokka pysyy siinä urassa niin voi käyttää.
Se pää ei näytä mitenkään pahalta eikä siihen oikein mitään päittäis vetoa tule. Joten kasaan vaan ainakin minun mielestä. ######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaako noi o-rengas tiivisteen kohdat vetarissa sorvata sileeks kun on tullu pientä kynnystä vai tiivistyykö ne vaikka kynnystä olisi?? On myös paljon puhuttu että 413 murros kävisi 410:iin mutta ainakin motonetin listojen mukaan ura määrä navan päässä on eri. 410=19 hahloa vetarin päässä ja 26 navanpäässä.
Hapella pääsee... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki sj410 | japejun | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 09.02.2008 16:25 |
M: Suzuki SJ410 -83 | LapinStaalo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.01.2008 13:09 |
suzuki sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2007 17:33 | |
suzuki sj410 -85 | O/M/V Muut | 1 | 02.11.2004 17:42 | |
suzuki sj410 | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.02.2003 11:22 |