![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vitsejä ParturistaHelsinkiläinen parturiliike www.tukkatalo.fi on sijoittanut nettisivuilleen parturiaiheisia kaskuja. ************************************************** ** - Tukkasi on leikattu aivan surkeasti, missä olet käynyt? - Parturiliike, jossa olen yleensä käynyt, on avannut itsepalveluosaston. ************************************************** ** Pitkätukkainen mies tuli parturiin ja kysyi ovella parturilta: - Tekö minut viimeksi leikkasitte? - En varmaankaan, olen ollut täällä vasta kaksi vuotta. ************************************************** * Parturiin tuli mies pikkupojan kanssa. Ensin leikattiin miehen tukka ja parta. Kun työ oli tehty mies sanoi: - Sillä aikaa kun leikkaatte pojan tukkaa menen käymään kioskilla ostamassa tupakkaa. Kului puoli tuntia ja miestä ei näkynyt. Parturi kysyi huolestuneena sarjakuvia lukevalta pojalta: - Minnekähän se sun isäsi oikein meni? Ei se mun faija ollut, Se on joku ihan tuntematon ukko, se ehdotti tuolla kadulla, että mentäiskö leikkauttamaan tukat ilmaiseksi. ************************************************** Vanhempi herra istui parturin tuoliin ja parturi kysyi: - Miten olette kammanneet tukkanne? - Kaksi hiusta oikealle ja ne loput kolme vasemmalle. ************************************************* Parturiasiakas lukee lehteä ja parturi kysyy: - Haluatteko säilyttää pulisongit? - Kyllä haluan. - Minä laitan ne muovipussiin mukaanne tuolta lattialta. ************************************************* Nainen oli ostanut kampaamosta shampoota ja pesi sillä hiuksiaan, kun mies kysyi: - Miksi et kastele hiuksiasi kun peset niitä? - Tässä purkissa lukee että kuiville hiuksille! ************************************************* - Miksi hoidat lakkaamatta hiuksiasi? - En pidä lakasta. ************************************************* Asiakas tuli parturiin, laittoi takin ja viulukotelon naulakkoon ja istui parturituolille. Parturi alkoi käsitellä asiakkaan hiuksia ja kysyi: - Soitatteko Te viulua? - En minä istun parturin tuolissa ja hiuksiani leikataan. ************************************************* Parturi sai työnsä valmiiksi, näytti peiliä ja kysyi: - Onko näin hyvin? - Voisitteko jättää takaa hieman pidemmäksi. ************************************************* Professori meni parturiin ja istui tuolille. Parturi kysyi, leikataanko hiukset vai ajetaanko parta? - Leikataan hiukset kiitos, sanoi professori. - Otatatteko sitten hatun pois päästänne. - Anteeksi, en huomannut että täällä on naisia. ************************************************* ---MäIte--- *Let's kill them all and let Gods sort them out*
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lyhyitä vitsejä | Laskos | Jokes | 0 | 13.02.2003 18:18 |
Islantilais vitsejä | MäIte | Jokes | 0 | 11.06.2002 23:33 |
Keskitysleiri Vitsejä | MäIte | Jokes | 0 | 10.06.2002 19:44 |
Amerikkalais vitsejä | MäIte | Jokes | 0 | 06.05.2002 19:40 |
Rasistisia vitsejä | Lars | Jokes | 0 | 18.01.2002 07:21 |