![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Maasturi vs kaurisTossa olin viemässä poikia harrastuksien pariin niin tuli pukki kauris puskasta lujaa alle.Yritti ottaa pientä skapaa hojon kanssa.Arvaahan sen mitekä siinä käy.Kauris hävis.Onneksi oli kevät puunti pukilla niin soitto tilaston pitäjälle ja kauris kyytiin ja lihoiksi.Poikien kans luultiin sitä jänikseksi kun oli pieni ja nopee. Sivupeili paljasti että olikin kauris pukki 20cm sarvilla varutettuna ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Onks kuvei
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kauris
Ja lammikko Tää kuvien laitto on nyt helppoa ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin on jarrut ottanut tasan
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
onkos muuten kellään mitää kokemusta että tulooko täyskasvunen hirvi esim korotetun hojon sisään vai kaatuuko alle?
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos hirven säkäkorkeus on noin kaksi metriä, niin saahan se konepelti melko korkealla olla ettei tartte pelätä syliintuloa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tarpeeksi liukas kun on tie niin hirvikin kaatuu jo ennen kuin siihen törmää.Noin kävi kerran korolla kuskille.Elukka vielä sai jotensakkin tungettua sorkkansa renkaan alle ja meni poikki.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse olen koittanut orientoitua siten, että jos on pakko törmätä hirveen, niin varmaan on parempi tähdätä joko paistille tai lavoille.. Jalkojen luulis jokunverran estävän sitä kellahtamista syliin.. Jos taas osuu keskelle otusta, niin silloin mahdollisesti kaikki kippaava pinta on vähintään konepellin tasalla. En sitten tiedä, kuinka tuo käytännössä onnistuis.. |
|
||||
|
||||
![]()
Ite oon kerran hojolla onnistunu tähtäämään täyskasvuseen hirveen suunnilleen siten, että häntäjouhet pyyhki pölyt sivuvilkusta. Kyllä säikäytti. Oliko täällä vai SLCK:n puolella kuvia aikanaan (vuosi sitten?) miten hojolle kävi hirven kans?
EDIT: tuolla se oli http://www.slck.net/viewtopic.php?t=3075 Ja sori OT, tässähän oli puhe kauriista. Viimeksi muokannut HJ60 : 04.06.2008 04:57 Perustelu: linkki lisätty |