![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Nyt olis lähelläOlen tilaamassa omaani siis bj45:een ohjausvarsia ja perävälityksiä, nyt vaan kiinnostaisi asiantuntijan mielipide, kummat laitan: 4.88 vai 5.29 välitykset, autoon tulee 37" renkaat. Ainakin laskurilla 4.88 olisi lähellä vakiorenkaisen menoa vakioperillä, mutta kuitenkin riittääkö se möyrimiseen, vai olisiko tuo 5.29 kuitenkin parempi. Vaivaa vaan se, että kulkeeko toi noilla 5.29 tiellä mihinkään, eli riittääkö vauhti. Tietysti sen voisi korjata taas jollain 44" renkailla, mutta jossain se raja menee ja nyt se on tuo 37". T: mikko bj45 Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
mä itse läittaisin 4.88 ja välittäisin jakolaatikosta lisää,koska noista se 4.88 on vahvempi käytössä.
mulla on hiluxissa 4.88 välitys vakio jakiksella 2.4 turbo koneella,se ei jaksa tiellä vääntää edes 4 vaihteella loppuun vitonen on ihan ylimääräinen ![]() itel olis toi sama edessä bj40 siinä oli ne 4.11 perät ajattelin ensin lyhentää jakiksen lyhyttä sekä pitkää aluetta. |
|
||||
|
||||
![]()
Saaikos BJ:hin 5.29 välityksiä? No minä en niihin akseleihin kuitenkaan laittais isompia kun 37", joten jos 4.88 antaa niillä hyvä valitykset, niin sellaiset sitten. Pinjonista tulee sitä heikompi, mitä tiheämpi välitys on.
/* Life Begins at 35" */ |
|
|||
|
|||
![]()
nii mitenns muuten on sopikos noi yli 5 välitykset ellei tee sorvilla tilaa isoon tojon perään.
mulla semmonen muistikuva että ainakin vanhemmassa pikkupepussa missä oli se matala välitys piti sorvata tilaa välityksen alta jos yli 4.88 mutta saatan muistaa väärinkin. |
|
||||
|
||||
![]()
4,88 ja PISTE
-tojota on vaan tojota, vaikka sen voissa paistais- -Jojotalla yritän kuitenkin ajella- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
Turun lähellä offi ajopaikkoja???? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.07.2007 16:52 | |
Ajopäivä Lyttylässä, Porin lähellä 17.2. 2007 | akke | Tapahtumat | 30 | 20.02.2007 21:04 |
O(T): Kurun lähellä autoo? | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Muut | 0 | 08.12.2005 12:03 |
Jos olis... | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.09.2003 10:37 |