Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.04.2008, 19:27
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Bensa Hiluxsiin Td?


Eli ois tarkoitus vaihtaa 110 koppaseen hiluxsiin 170sarjaisen kone...
Onkohan mitää estettä katsastuksen puolesta? Jarrut varmaan samat?
Tosin löytyy koko auto,eli mitä kannattaa vaihtaa??

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.05.2008, 08:49
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

riippuu bensasta onko vähäpäästöinen vai ei,kytkinkopan,kytkimen työsylinterin,ohjaustehostimen pumppu,jäähdyttäjän jos haluaa letkut järkevästi...,ohjaustehostimen nestesäiliötä joutuu vähä muokkailee eli kääntää letkulähdön toistepäin(jos haluaa letkut järkevästi),polttoaine letkut kannattaa siirtää toisellepuolelle konetta,pakoputki menee eripuolelta konetta. itsellä on just tuo 2l-t koneen vaihto menossa,tänää pitäs ottaa sauhut ulos koneesta.

tossa ln170 taitaa olla 2L-T II se taitaa olla aika samallainen yläkertaa lukuunottamatta kun tuo 2l-T

itse kävin katsastusasemalla papereitten kanssa ja käytiinnkatsastusmiehen kanssa läpi paperit että menee painonsa puolesta/tehojen ym.. ihan laillisesti kun käyttää tuota 2l konetta vertauksena.

niin ja tankkii joutuu tekee muutaman muutoksen.

ensi viikolla olisi mahdollisesti oma tarkoitus muutoskatsastaa renkaille,välijäähdyttimelle ja uudelle koneelle.

sullahan on helppoo ku on koko auto
vieressä ni ei tarvi ettii kissojen ja koirien kanssa osia.

Edited by - diakka on 02/05/2008 09:58:09
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.05.2008, 09:29
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Taisi olla myöskin sähköjä sotkettu jo tuon 170:sen pumpun ohjaukseen joten pikku piuhahommaa voi olla luvassa.

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.05.2008, 22:36
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

joo komiastihan se kävi ilmeisesti ilmaa pääsee polttoaineletkuun jostain... ei vaan enää kerenny perehtymään tarkemmin,tajusin tänää kun laitoin tankin täyttöputken ja dieselii jerrykannusta tankkiin että meneekö bensa-asemalla se diesel pistooli sen "läpän" ohi joka sielä tankin täyttöputkessa on, eikö niissä diesel ja bensa pistooleissa ole joku koko ero?



Edited by - diakka on 02/05/2008 23:37:56
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.05.2008, 09:32
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

vähä tällee offtopic,onko tuossa 2L-T joku ilmausruuvi mikä ois hyvä avata ja sitten vaa pumpulla manuaalisesti pumppaa ilmat pois,ihmettelen vaan kun kävi se kone aika pitkään ja lämpöseks kunnolla,sitten tyhjäkäynnillä sammu silleen että kakku olis loppunut, sitten katoin polttoaine putkia niin niissä oli ilmaa.

Sormet syyhyy päästä takasin tallille,mutta perkele ku pitää tolle emännälleki pitää seuraa.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.05.2008, 01:23
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Joo on emännistä joskus harmii... onnex toi mun 110 on vanhenpaa mallii(-89) ei tartte ihmetellä päästöi tai tankkii niin paljo! Tosin en ole viel itte ehtiny alottaakkaan koko vaihtoo.Sopiko suoraan koneen korvakkeissiin? Jos pelkkä kytkinkoppan vaihto riittää,tuntuis suht helpolta????

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.05.2008, 08:56
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

sopii suoraan,se kytkinkoppa on toistepäin dieselissä eli kytkimen työsylinteri on kuskinpuolella samoin ku startti,mulla oli 90vm mutta ruotsista tuotu niin merkattu vähäpäästöiseksi,sain sen säädettyä niin että poisti konttorilla sen vähäpäästöisyyden,onhan siinä ollu rojektia siltikin kivasti kun on tehny johtosarjat uusiks,2 akulle kotelot ja telineet,ahtoputket välijäähdyttimelle väännelly,sitten sovelsin tuommosen vanhemman ln85 ilmanpultsarin,alkaahan se konehuone olee aika täynnä..sähköt on muuten oikeastaan tehty paitsi pitää vetää hehku virtalukolle ja käydä ostamassa aikarele sille+lataus sähköt,pakoputken joudut tekemään uusiksi se nyt varmaan on ongelmista pienin..,suurin ongelma itsellä taitaa olla että miten saan orkkis kiekkamittarin toimimaan,siihenki on jo ratkasu se nyt vähä on kokeilu asteella vielä..
http://www.storm-motor.fi/shop/Publi...e=KOS-BF550005
tuommoisella ja kahdella 8mm magnettipultilla.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Bensa webasto blomi O/M/V Muut 3 27.10.2007 20:56
O: hiluxsiin välitys rattaat jakolootaan tommitt O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 12.06.2007 20:38
bensa disco vastaan bensa pajero nansen Tekniikka & Jutustelu 6 21.09.2005 17:03
o:hiluxsiin motti juupeli O/M/V Muut 0 04.09.2005 20:28
M: Bensa Webasto ari O/M/V Muut 0 12.01.2004 14:38


Sivu luotu: 00:18 (GMT +2).