![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() case closed : sutsuki samurai safaaripeliviime vuoden lopulla hommattu kulkupeli on vuoden aikana saanut paljon muutosta ja nyt pitäisi ruveta ehostamaan normaalihuoltoja ni jos alottas tänne vähän jutun poikasta. eli ostovaiheessa kulkine tämän näköinen: renkaat vaihtuivat insan saharoihin melko äkkiä ja valoja siirreltiin takaluukkuun, takapuskin muuttui palkkimalliseksi takaperä kaipasi menohaluja ja käytettiin auki, rattaita pois ja lockrightia tilalle etupuskuriin ilmestyi pari korvakorua, etupuskuri sai hieman calminin kopion näköistä tukirautaa tankki vaihtui jazin 60litraiseen turvatankkiin joka on 3mm panssarilaatikossa nostettuna 15cm kontin pohjasta ylöspäin ja muutenkin takakonttiin lisätty pientä hyllykköä safareille niin pysyy reput ym kuivana kabiini sai mukavuusvarustuksia osakseen, läppäriteline 10" asukselle jossa pyörii ozin kartat, katon rajassa 45 mocoma sirion tököantennilla, keskikonsolissa bensamittari, seosmittari ja volttimittari, vinssin käyttökytkimet integroituna. konehuoneessa moottoriin tuli orkkiskaasarin tilalle weberin dgv, kanteen tehtiin remontti ja kasaan uusilla tiivisteillä ja imu katon rajaan bling bling -snorkkelilla ja sitten tämän hetkinen tilanne muutaman venäjän safarin jälkeen, katolle rakennettu omaa designia oleva safariteline jossa kaksi nordicin työvaloa xenoneilla eteenpäin ja yksi pyöreä työvalo peruutusvalona, sekä hilifti 60" ja varapyörä insan sahara ja sama takaa (takaluukku painui viimeisimmällä reissulla sisään kun hoojii koitti kumpi kestää enemmän, suzukin peräpää vai hoojiin keula ![]() jakolaatikko vaihtui viimeisimpänä trailgearin 6.5 välitettyyn malliin, tuota ei vielä safarikäytössä ole testattu mutta pihalla todettu että sairaan hidas ![]() seuraavaksi olisi edessä pohjan ehostus kun ruostekukka meinaa tulla läpi.
Viimeksi muokannut 0201346 : 05.11.2011 11:55 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
laitetaas muutama kuvatus vielä kulkineesta tositoimissa:
lehiksen kuvia lainaten: ![]() ja tuolta vähä videopätkää http://www.youtube.com/user/0201346 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
tän aamun saldo ois purettu kojelauta ja rikkinäinen tuulilasi
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
8-viikkoa aikaa (;
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
eikä ees viel alotettu oikeestaa
![]() näyttää siltä ettei hyvältä näytä... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
toivottavasti ei maistu lukijoista puulle ku taas tätä ruosteremppaa tulee mut toivottavasti joku muu saa tästä motivaatiokipinän niiku itellä kävi vaik tänää meinas vähä jo epätoivo tulla ku huomas et koppaha on pohjasta aivan mätä
![]() tuossa hieman kuvaa työkaluista ja miltä se nyt näyttää: |
#8
|
|||
|
|||
![]()
suosittelen korin nostohommaa, on yllättävän nopee homma. itellä meni pikkase turhaa aikaa ku purin kojelautaa ym turhaa pois mut muutaman tunnin homma nostaa kori pois. kivempi hitsata pohjaa seisaalta ilman et kipunat menee niskaa
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
ainiin, onkos kellää antaa kokemuksia riippujen käännöstä lehtien takapäähä? sais keulasta pitkät riiput pois mut korot piettyä kuiteki nykysessä.... soa tietty yks vaihtoehto
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Calminin näkemys aiheesta: http://www.puresuzuki.com/shackle_reverse.htm
Ja "HRD:n" tekemä versio: http://forums.offipalsta.com/showthr...t=31063&page=5 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Tuo riippujen kääntö taakse soalla vois olla aika jees juttu, vai mitä?
...mut pitikös Samuraista käännellä napoja?...ja mites ohjaus värkkäiltiin..ei olis kaiken kaikkiaan paha homma... |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli kerralla kuntoon se runko ![]() Niin ja riippujen vaihto jousien takapäähän voi olla ihan hyvä juttu, ovat aika hyvin tyrkyllä siinä keulilla.
__________________
Tumpula Racing Team |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#17
|
|||
|
|||
![]()
palaan noihi mittoihi myöhemmi.
nyt ois vähä parsittu apparin puolta kasaa, viel kuskin jalkatila loppuu ni pääsis kursii takapoksia mihi saaki sit peltiä mättää iha reilusti. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
nyt ois pari päivää näytetty rälläkkää ja tuli tuollane kasa:
![]() ja miggi on laulanu senkii eestä mitä on otettu pois: ![]() alunperin piti mennä pulttaamalla tuo takalattia mut ei malttanu olla hitsaamatta ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Vajaa kuutisen viikkoa, ei ees ehi tulla kiire
![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]()
näyttäs et tankki jäämäs samoille sijoilleen? vai ootko keksiny safarivarustukseen jonku tankkaushelpotusjutun?
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#21
|
|||
|
|||
![]()
juu tankki jää samoille asemillee, viime reissulle tuli tuo ylähäkki tavaroille ni pysy tankki näkösällä ettei tarvinnu koko tavaramäärää purkaa. sit ehkä tulee pyöräkoteloitten päälle parit laatikot joko puusta tai pellistä ni saa viel liinoja ym pientä krääsää sinne.
|
#22
|
|||
|
|||
![]()
taas jotai pientä saanu aikaseks tänää, takapyöräkoteloitten sisäpellit hitsattu umpee mut sit loppu hommat ku kaasupullo huuti tyhjyyttää. etupyöräkoteloihi enää levikkeitten alalämpäreet uusiks ja bensaluukku kylestä umpee ni ois rungon päälle mallausta vaille valmis, vähä putsausta ja väriä niskaa.
![]() |
#23
|
||||
|
||||
![]() |
#24
|
|||
|
|||
![]() meinasin vähä niitä kaventaa viel enneku kumi listat laitan niihi ![]() |
#25
|
|||
|
|||
![]()
Ääh mitä suotta
![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Sutsuki 410 | Vilkutin | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.07.2011 19:56 |
Myydään RETRO SUTSUKI!! | Janneee | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.08.2010 16:49 |
lava-sutsuki | -MaTTi- | Chit-Chat | 6 | 25.01.2008 15:16 |
Sutsuki tosihommissa. | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.10.2004 18:31 |