![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() virrajakajan suojaaminenolisiko mitään ajatusta paineistaa virranjakaja niin että moottori ei sen takia sammu vaikka olisi upoksissa? onko jotaki muita ehdotuksia tähän? on siitä jäniskin menny...
|
||||
|
||||
![]()
Nelipyttyisen saa ainakin hoidettua kumihanskalla:
Pienet reiät sormenpäihin, josta tulpan- ja puolanjohdot nahkeasti läpi. Jakaja hanskan sisään ja ranteesta nipparilla tiukasti kiinni. Tätähän ei kannata tehdä pysyväksi asennukseksi koska sisään tihkuu ajanoloon kumminkin kosteutta, joka hapattaa koko laitoksen. - p ----------------------------------- There are no stupid questions - just a lot of inquisitive idiots. ----------------------------------- |
|
||||
|
||||
![]()
tuo paineistaminen on ainakin itseni mielestä hieman kyseenalaista sillä ilma jolla sen paineistat sisältää kosteutta ja se alkaa sitten tiivistymään sinne virranjakajaan. työn kautta olen asian oppinut olemme tehneet paineistettuja sähkökeskuksia sekä kalkkisäiliöitä. ilma on mahdollista kuivata esim. pakoputkessa kiertävällä paineilma linjalla joka lämmittää ilmaa ja sitten sen jälkeen ilma taas jäähdytetään lahduttimella ja tämä oli tarpeellista tehdä pari kertaa ennen kuin ilma menee säiliöön. voin ottaa asiasta tarkemmin selvää jos epäilet että vakavissaan alat tälläistä rakentamaan, mutta itse en näe asiassa järkeä.
|
|
||||
|
||||
![]()
ok.unohdetaan paineistus...kokeillaan kumihanskaa aluksi ja jos ei riitä niin täytyy keksiä jotain muuta.
on siitä jäniskin menny... |
|
||||
|
||||
![]()
Perhana, itsekin olen tuota miettinyt.. Jos paineistusta käyttäisi vain hetkellisesti kun tarvetta on? Auttaako vedenerottaja mitään?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vedenerottaja tarvii tietääkseni toimiakseen riittävästi virtausta, eikä sekään kaikkea kosteutta poista jos lähteessä riittävästi vettä. Tuskin kuitenkaan on tarkotus painaa painetolkulla ilmaa kannen alle. Jonkinlaisen kuivurin tarttis, jos kosteuden haluaa poistaa. Mutta mun mielestä miksei se toimis hetkellisesti. Äkkiähän ton jakajan huoltaa, kun haluaa varmistua toiminnasta...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tälläistä itse aioin kokeilla. Silikonilla kannen tiivistys ja kannessa olevasta huohottimesta putki ylös ja putken päähän bensansuodatin.
Just do it! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiekkapuhalletun pinnan tilapäinen suojaaminen | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.09.2006 12:38 |