Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2008, 07:32
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

skotsdalesta autonkuljetuslavetti-auto?


eli ois 8-pulttivanteilla skottari joka on ollut kuulemma kuorma-auton papereilla, nyt paku.

onko rungon muutokset kuorma-autoissa tulleet käytännösssä mahdottomiksi? pystyisikö tekemään flatbed tai ajoramppi tyyppisen lavarakenteen runkoa jatkamatta että jokin esim vagoneer sopisi lavalle?

ajatus oli vähien ajojen puolesta (1-5x vuodessa) että ajaisi siirtotarroilla mutta nuo kokonaispainon muutokset vaatinevat kilvityksen ja sitten muutoskatsastuksen vai riittääkö kuorma-auto historia?

t: cb

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
EA-auto?? Nerd-O Chit-Chat 14 17.08.2007 23:52
O:auto O/M/V Muut 0 22.02.2006 21:12
M- Zanon auto-DVD Niksutin@ O/M/V Muut 0 22.04.2005 21:26
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? SoksalItok Formula 1 2 30.05.2004 19:48
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? Laskos Formula 1 11 28.11.2003 14:45


Sivu luotu: 02:53 (GMT +2).