![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() ozista rodeoonmoi löytyykö ohjelmaa tai keino muuttaa ozin kartat rodeoon sopivaksi?? kyselee keikku Note! This message was posted anonymously!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ozia en ole käyttänyt, mutta eikös se syö useampaa tiedostoformaattia... Missä formaatissa karttasi ovat? Rodeodrive otta tavanomaisia kuvaformaatteja, esim gif, jpg ja muistaakseni png.
/* Life Begins at 35" */ |
|
|||
|
|||
![]()
olipas nopea reagointi
ne ozin tyypit on esim 18m.ofz2 18m_ofz.map 102410.map 102410.ozf2 onko mitään apua t:keikku Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Mä taisin kerran kokeilla tuollaista ozin karttaa Rodeo Drivessa eikä se suostunut avautumaan. Muistelen, en ole varma. Mutta nuo .map -kalibrointitiedostot kelpaavat, jos kartta on sopivaa mallia niin se kalibroituu automaattisesti kun molemmat kartta sekä kalibrointitiedosto tallennetaan Rodeo Driven Kartat-hakemistoon.
Mitäs Keikku tätä kyselet, oletko tulossa eksytykseen ![]() ____________________________________ Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. |
|
||||
|
||||
![]()
Linkin mukaan Ozi osaa itse tallentaa muihin muotoihin.
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
kiitos neuvosta ,itse en edes aatellut tota
ozin muuntojuttua,pitää heti illalla kokeilla. ainoastaan turistina jos ei duunissa ole hirvee hässäkkä.oisko muuten tietoo hyvästä huoltomiehestä. paikka oisi auki. t:keikku Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
löytyi tämmöinen muunnos ohjelma.
muuntaa ozin tiedot eri muotoon, toimiiko hyvin?? http://www.wild-mobile.ru/files/down...tool-setup.exe keikku Note! This message was posted anonymously! |