![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() panhard ja katsastusonko kellään tietoa, meneekö panhard hässäkkä leimasta läpi jos päissä unipol päät ? -------------------------------- reggaava nyybi
|
|
||||
|
||||
![]()
Pitää olla tehdasvalmisteinen ja tieliikenteeseen tarkoitettu, tarvittaessa asiasta esitettävä luotettava selvitys.
_______________________________________________ Toyota Land Cruiser KJ90 |
|
|||
|
|||
![]()
niin vähän tuumasinkin, kiitos vaan vastauksesta =)
-------------------------------- reggaava nyybi |
|
|||
|
|||
![]()
Lehtijousiautossa lisätukivartena ehkä..
************** Suzuki 416 TSI |
|
|||
|
|||
![]()
Ei ainakaan mulle ole mitään sanottu katsastuksessa kun mantaan tein itse toisen pään säädettäväksi kun alkuperäinen meni kunnon sladin myötä mutkalle. On leimattu ainakin 2 kertaa sillä. Nyt kestää kun paksumpi seinamäistä putkea.
Onhan valkokilpisissä F läisissäkin jokaisessa jossa yleensäkin on niin itsetehty ja säädettävä. Kai siinä kannattaa käyttää maalaisjärkeä jos tekee itse, ei leimalla tule sanomista jos asiallinen. Saahan nelilinkin rakentaa katuautoon ja sen saa jopa leimattuakin. Näin ainakin porvoossa... kerron jokusen auton (lue opelin) kokemuksella. -Pinkkipaholainen- |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
_______________________________________________ Toyota Land Cruiser KJ90 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Panhard rod LR/RR | T€€MU | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.04.2008 16:15 |
panhard | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 10.06.2007 20:21 | |
O: Tukivarret ja panhard | Arska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 27.02.2007 21:57 |
Panhard virittelyä | murikka | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.06.2006 20:53 |
Panhard kepakot.. | Jörmelö | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 05.02.2004 13:14 |