![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Unimog tietäjät Huom!Törmäsin tämmöseen Unimog yksilöön ja nyt pitäis saada vähän tietoa? Eli: Pystyykö kukaan kuvan perusteella päättelemään mallia/n.vuosimallia? k.o. koneesta? ![]() ![]() ![]() Etukäteen kiittäen.. Jaahas, no niin varmaan
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
<center>--------------------------------------- www.pirate4x4.no www.pirate4x4.com www.formula-offroad.fi </center> |
|
|||
|
|||
![]()
Olin unohtanu tyystin koko asian, pitää laittaa viereille jahka taas muistais..
paljonkohan tuommosesta kuvan Unimogista kärsii köyhtyä..? Jaahas, no niin varmaan |
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa olla 406. Vuosimalliksi veikkaan 70-loppua... Päättelin lokasuojista,sivuvilkuista ja konepellin sisäpuolisista saranoista.
Moottori on tod. näk. OM352 eli 5.7 suora kutos diesel n.80-90hp. Suzuki KQ |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
SLCK 62 FJ Cruiser -08 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Minä en mitään tiedä, mutta vuosimallista sanoisin, että ennemminkin 70-luvun alkupuolelta. Lähinnä siksi, että vanteiden kiinnityspinta näyttää olevan aika sisässä. Voi siinä tietysti olla jotkin raideväliä muuttavat vanteet ja kuva hämää, niitä kun on tehty niin monenlaiseen käyttöön. Ei näe kuvista kovin hyvin, mutta minun mielestä tuossa olisi kapeammat (rumpujarrulliset) akselit kuin mitä on levyjarrullisissa. Levyjarrujen kanssa vanteilla viedään rengasta enemmän sisään päin kuin rumpujarru-akseleissa. Vain joissakin rumpujarruisen kapeissa 9x20 vanteissa on kiinnityspinta lähempänä vanteen ulkoreunaa. Kuvissa ainakin näyttää vanne aika leveältä, olisiko 11x20 eikä rengas ole mitenkään erikoisen ulkona. Levyjarrut noihin 406:iin tuli jossakin vaiheessa 70-luvun alussa. Tässä kuva vastaavasta levyjarrullisesta, myyjän mukaan vm. -74: Minulla on 1966 vuoden 406 ja siinä on konepellin sarana näkymättömissä, siellä pellin alla piilossa. 60-lukulaisissa oli sivuvilkut pienemmät, ylempänä ja taaempana. 70-lukulaisissa on R-500:n kuvissa näkyvät vilkut. Joissakin ihan 60-luvun alusta olevien 406:ten kuvissa ei näy noita pyöreitä tuuletusritilöitä moottoritilan kyljissä (suunnilleen 60-lukulaisen sivuvilkkujen paikalla), mutta ainakin -66:ssa ne ritilät jo on. Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
|
|||
|
|||
![]()
Huomenna pitäis mennä kahtomaan kyseistä moggia sitten..
Jaahas, no niin varmaan |
|
|||
|
|||
![]()
Moggi myyty hintaan n12000 euroa alv 0%
Eipä sit tarrunu meikäläisen haaviin.. Jaahas, no niin varmaan |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pikku volvon omistajat / tietäjät huom ! | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 19:46 |
Roveristit huom | hector | Chit-Chat | 5 | 05.06.2006 16:31 |
LJ:tietäjät? | Kentsu | Chit-Chat | 6 | 08.04.2005 06:31 |
LA gurut huom ! | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.09.2004 07:11 |
G-mersuhemmot huom. | Pauli | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.03.2003 15:32 |