![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Vari-lokKertokaas nyt asiasta tietävät miten tämä vari-lok lukko toimii? Aiheuttaako ongelmia etuakselilla ajettaessa liukkaalla alustalla(jäällä)? Haulla ei oikeen löytyny tietoa, enkä oikee nuita vieraita murteita ymmärrä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
http://www.allpar.com/model/99gc.html
Eli toimii sillen, että tasauspyörästössä on öljynpaineella toimiva monilevykytkin joka ottaa voimansa akseleiden pyörintä erosta: jos pyörivät samaa nopeutta, ei painetta> kytkin auki. Jos pyörii eri nopeutta > pumppu tuottaa painetta > levyt kytkeytyy =lukitsee ![]() http://www.4x4now.com/bd0599.htm Samanlainen on keskitasauspyörästössä tuossa Quadra-Trac II:ssa. Samanlainen on Hondan Dualpump systeemi H-RV ja C-RV malleissa _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# #LJ 70 -90# Edited by - HäRVeli on 19/01/2008 00:28:07 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Vari-lok, mistä tunnistaa? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.08.2007 22:47 |