Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.01.2008, 23:12
Jjurva Jjurva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Oulu
Viestit: 383
Perusasetus

Vari-lok


Kertokaas nyt asiasta tietävät miten tämä vari-lok lukko toimii? Aiheuttaako ongelmia etuakselilla ajettaessa liukkaalla alustalla(jäällä)?

Haulla ei oikeen löytyny tietoa, enkä oikee nuita vieraita murteita ymmärrä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.01.2008, 00:02
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

http://www.allpar.com/model/99gc.html

Eli toimii sillen, että tasauspyörästössä on öljynpaineella toimiva monilevykytkin joka ottaa voimansa akseleiden pyörintä erosta: jos pyörivät samaa nopeutta, ei painetta> kytkin auki. Jos pyörii eri nopeutta > pumppu tuottaa painetta > levyt kytkeytyy =lukitsee


http://www.4x4now.com/bd0599.htm

Samanlainen on keskitasauspyörästössä tuossa Quadra-Trac II:ssa.

Samanlainen on Hondan Dualpump systeemi H-RV ja C-RV malleissa

_ _ _ _ _ _ _
#RR V8 -76#
#LR S1 -55#
#LJ 70 -90#


Edited by - HäRVeli on 19/01/2008 00:28:07
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Vari-lok, mistä tunnistaa? kany Tekniikka & Jutustelu 1 16.08.2007 22:47


Sivu luotu: 08:19 (GMT +2).