![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() kiinnostusta sj410 lock right palalukkoon?saisin jenkeistä tuota lukkoa erään firman kautta soveliaaseen hintaan, itselleni ajattelin ottaa yhden mutta jos joku tarvitsisi niin saattaisin ottaa useammankin. kun tuntuu ettei niitä oikeen mistään saa niin nyt ois mahdollisuus saada. hinta jäisi johonkin 350euron korville tulleineen sun muineen maksuineen. tarkemmin selviäisi kuhan tietäisin että onko kiinnostusta ja kuinka monta niitä ottaisin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oisko siel myös muihinkin autoihin LR lukkoja ?
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
||||
|
||||
![]()
Osta vaikka Ipefixiltä. Saat varmaan vähän halvemmallakin!
![]() Oli hyllyssä ainakin 1 kk sitten
|
|||
|
|||
![]()
kyllä niitä varmaan on mutta kun taitaa lähes kaikkiin muihin saada aika helposti niitä lukkoja suomestakin?
tässä ois tarkoitus nyt tilata sitä sj410 lukkoa nyt kun sitä kerrankin saisi. mutta laita mitä haluaisit niin voin tarkistaa asian ja hinnan. |
|
|||
|
|||
![]()
ei ainakaan pari kuukautta sitten ollut missään sitä lukkoa? ja nämäkin varmaan jää tuon 350 euron alle kuhan tietää että montako niitä ottas.
|
|
||||
|
||||
![]()
No paljonko olis jeep xj:n (dana35, vm84-93) taka lukko ?
Olis vissiin LR2309 tai LR2310.
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
sj410 lukon hinta varmistui että jos otan 3 lukkoa niin hinnaksi jää per kappale 299 euroa plus toimituskulut suomessa jos ei asu niin lähellä että voi hakea iisalmesta. yksi jäisi minulle ja kaksi olisi joutilaana. laittakaa tähän tai privaan viestiä jos tarvitsette lukkoa.
|
|
|||
|
|||
![]() lock right
Kyllä kiinnostaa lukko. laitan privaa
|
|
||||
|
||||
![]()
kiinnostusta löytyy ja privaa laitettu
|
|
|||
|
|||
![]()
eli nämä lukot tuli ja ovat jo omistajillaan. mites löytyskö kiinnostusta muilla lukkoon? hinta on sen 299 plus kulut toimituskulut suomessa. saattasin tilata jos löytys halukkaita.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiinnostas kyl, mut rahatilanne ei nyt just anna myöden...
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LOCK-RIGHT Lukko Suzuki SJ410 | -HJU- | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 16.11.2009 17:27 |
Myyty SJ410 LOCK RIGHT lukko... | amo007 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.02.2009 13:58 |
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin | Rassi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 19 | 14.06.2006 11:46 |
tax free LJ -86 4,0 tuodaan jos kiinnostusta | O/M/V Muut | 11 | 28.08.2005 10:46 | |
M: WARN M 12000 jos kiinnostusta | pee | O/M/V Muut | 18 | 17.05.2005 18:49 |