![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() paku mesen laatikko käykö g´hen kiirus olisi.eli tuttava olisi tulossa viikonloppuna etelästätänne pohjoseen niin se toisi tullessaan sellaisen laatikon joka on -1989 210 mallin pakusta 5 vaihteinen manuaali.ja siinä on startti kuskin puolella eli kysymys kuuluu:käykö pakun laatikko g´een kytkin koppaan?kiitos ja kumarrus etukäteen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tämä olis kyllä mielenkiintoinen tieto mullekin, en ole koskaan laittanut pakun manuaalia G.Hen kun on vaan tullut noiden automaattien kanssa pelattua, saako G:n omasta laatikosta vaihdettua kaavelin pakun laatikkoon? mitenkäs vaihdevivustot?
Eikös täälläkin ole monella palstalaisella Pakun manuaali G:ssä. Edited by - MikkoVuorsola on 17/01/2008 21:46:32 |
|
|||
|
|||
![]()
mulla on pakun laatikko 711.110 jossa on 6.15 ykkönen, mutta siinä on startti kylläkin apukuskin puolella.
melkovarmasti kytkinkoppa käy siihenkin laatikkoon onko tietoa mikä laatikko ? tuolla on malleja http://4x4abc.com/G-Class/transmissions/getriebe.html ---Oikeassa maasturissa on kierrejousialusta, jäykät akselit ja lukot jo VAKIONA--- Edited by - HV on 17/01/2008 22:00:29 |
|
|||
|
|||
![]()
huomenta vaan.sain hommattua jo tuollaisesta vanhemmasta mallista laatikon.oli joku mersun pakujen asintuntija.sanoi että ei ikinä ole muita autoja ollukaan kuulemma,eli siis vanhemmista(80-85) käypi suoraan startti pelkääjän puolellaja ja uudemmista(85-90)käypi kans jos vaihtaa sen kytkin kotelon,mutta uudemman laatikoissa on pitemmät välitykset ainakin se kaveri mulle niin totesi.nyybi henteri
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Kyl se aika suoraviivainen homma on ja ehdottomasti kannattaa tehdä. Samalla ehkä kannattaa vaihtaa pakumallin kytkinkin (maksimi levykoko sekä vahvempi keskiö tuplajousilla). Välikardaania joutuu lyhentämään niin paljon että "putkea" on vain n. liun verran (jos vaihtaa 4 lovisen tilalle). Mulla on myös alkuperäiset 4 lovisen vaihdevivut, joilla toimii tyydyttävästi. Vaihdevipujen säädöissä olen huomannut kaksi tapaa: joko normaalissa arkiajossa toimii sujuvasti eli pakki ja normaalin ykkösen kohdalta (pakun lootassa siis kakkonen) eteenpäin olevat vaihteet toimii hyvin mutta se "pikkuykkönen" (vasemmalla alhaalla) ei mene aina ihan helposti päälle tai sitten asetus 2: vaihteet menee hyvin päälle mutta meneminen vasemmalle jousen taakse pakille tai pikkuykköselle kanittaa/jumittaa välillä eli se vaatii huolellisuutta ja useamman kepin veivautuksen. Tälla tapaa mulla on nyt ne vivut.
Samalla kannattaa vaihtaa ne vipujen kumipuslien sokat/lukkolevyt sellaiseksi perus lukkorenkaiksi, mihin ei pääse risut/kepit tökkimaan maastoajossa (tieten hyvä panssari helpottaa myös asiaa) Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja " |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:turbo kkk 26/g mesen kone ja laatikko | henteri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 28.04.2008 20:17 |
käykö carryn laatikko sj410? | TommyS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.02.2007 21:49 |
Patrollin tankki? kiirus ois... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.09.2006 18:20 |
G-meseen paku-mesen loota....? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.09.2006 10:43 |
suzna 410 kone kyssäri (vähän kiirus) | valkkari | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.09.2005 13:34 |