![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Onko kellään kyseisiä KUMHOjaRoad Venture MT KL71 33x12.50 R15 108Q 6PR BSW UUSI ympärivuotiset renkaat http://www.tyre-pictures.com/Kumho/R...tureMTKL71.jpg Tuossa olis kuvaa ... Käyttökokemuksia ja kestosta infoo kaivattaisiin !!! Edited by - Palde on 25/12/2007 18:58:15
|
|
||||
|
||||
![]()
Olikohan Broncossa tuollaiset,muistelisin että oli.. mutta hyvin toimi ja hiljaiset, ei edes kyyti ollut täristävää. Minä tykkäsin kyllä.
Kiev and Guns |
|
|||
|
|||
![]()
Minulla on Rockyssä
Ollut keväästä saakka,hiljaiset ja tasaseen menee Ei kulu normaalirengasta nopeammin Pito on talvikelillä hyvä neliveto päällä,mutta itse nastoitin kyseiset renkaat niin ei tarvi ajella neliveto päällä Ilman nastoja pito yhtä hyvä kuin puolikuntoisilla nastarenkailla En kuitenkaan ajelisi ilman nastoja 80km> isoilla teillä,nuljulla kelillä Ostan myös seuraavat samanlaiset,minun mielestä hyvät |
|
|||
|
|||
![]()
Mikä vaan rengas on hyvä kun ajetaan nelikko päällä mutta takaveto on paras koska tulee eniten tilan teita ja paras luisto kun vedetään takapääin ni menee varmasti hyvin taittoo, <h1>AKAT</h1> ajaa nastoilla t:nyybi -pajero-
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=34054
_______________________________________________ Toyota Land Cruiser KJ90 |
|
|||
|
|||
![]()
Tattis -Matti- !!!
Kehnonlaatuinen saatavuus täällä päin ... koko 33´12,5´15 Noo , onhan nuita muitakin ... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ONKO KELLÄÄN? | SAMROCK | Chit-Chat | 3 | 05.03.2007 18:22 |
Onko kellään LJ:ssä ilmastointia? | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 12.01.2007 08:35 |
Onko kellään rekisterissä UAZ <95 ? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.11.2005 21:01 |
onko kellään 4x4 Evolution? | SuzukiOsku | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 02.07.2004 09:03 |
Onko kellään Typhoonia? | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 13 | 07.06.2004 18:41 |