![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() BJ 40 tilapäispenkit ja kutoskone, ongelmiako?12ht kone hommattu berttaa varten joka -76 6p paku, tuleeko ongelmia takapenkkien käytön kanssa jos kokonaismassa nousee kuutoskoneen ja 3b:erotuksen verran? tämmöisellä viimeksi peloteltiin,(ei katsuri, vaan paikallinen tietäjä - en ole mennyt vielä konttorille mitään hölöttämään) siis että mikäli laitan kuutosen, on tuolloin takapenkit poistettava. kysynpä siis että onko asiassa perää vai ei? pakkeli, ystävä vai vihollinen?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
ei niitä tarvi ottaa pois, mulla penkit edelleen asennettavissa vaikka kone vaihdettu, otteessa 2+4paku !
-------------------------------- reggaava nyybi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Säilyy penkit.
Mää kun tohon omaan Dodgen RamVaniin vaihdon dieselin ja otteessa olevat painot on melko pienet. Muutos katsastuksessa puntarille ja kantavuus jäi vain 200 kg. No katsastusmies rupes houvoomaan, että paketti auto tarvii nimelliskantavuutta (oliko se 150 kg??) ja sen lisäksi henkilöitä kohti (75 kg/henkilö??). Että 2 paikkainen, kovat pois. Tai painoa pois ja 2+1. Tai 5 paikkainen henkilö auto ja iso vero. Auto siis -84 ja 2+3 penkit. Mutta sitten muutamia viikkoja asian kanssa painiessa selvisi. Katsastuksessa täytyy tulkita -84 lakia. Vuoden -84 laki ei vaatinut autolle kantavuuksia. Joten se siitä... Jeep-Ukko Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
suora lainaus aken tiedotteesta:
"ATJään ei ole konvertoitu ajoneuvon tietoihin ANA TPP 57 mukaisia istuimia. Tietoa ei ole enää mahdollista saada lisättyä ajoneuvon tietoihin." ja sama akesta ja lakikirjasta Ajoneuvoa koskevat ne tekniset vaatimukset, jotka olivat voimassa Suomessa ajoneuvon ensimmäisellä käyttöönottohetkellä. Uudelleen käyttöön otettavan ajoneuvon rekisteröintikatsastuksessa on esitettävä selvitys aikaisemmasta rekisteröinnistä Suomessa. Teknisistä vaatimuksista Ajoneuvo hyväksytään rekisteröintikatsastuksessa, jos se täyttää sen ensimmäisenä käyttöönottoajankohtana Suomessa voimassa olleet tai tätä uudemmat tekniset vaatimukset. Jos ajoneuvoon on tehty rakenteellisia muutoksia aiemmin voimassa olleiden ja sittemmin kumoutuneiden säädösten sallimana, ja jos näistä rakennemuutoksista on tehty merkintä rekisteriin, hyväksytään ajoneuvo rekisteriin samojen periaatteiden mukaisesti. Esimerkki 1. Pakettiautoon on asennettu 1.10.1992 Ajoneuvoasetuksen täytäntöönpanopäätöksen 57 § mukaiset tilapäiset takaistuimet, minkä jälkeen auto on poistettu rekisteristä. Auto voidaan kuitenkin hyväksyä uudelleen rekisteriin samoilla istuimilla, vaikka em. päätös on kumottu. Edited by - soranen on 06/12/2007 13:47:03 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
eli ei tarvitse viettää enempiä unettomia öitä tuon takia? oi kiitos kaikille..! jatkanpa sitten ruuvaamista alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.
pakkeli, ystävä vai vihollinen? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M/V: FIAT 980DT siisti neliveto kutoskone. | Armo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 07.11.2007 23:35 |
M Opelin kutoskone | okkiM | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 28.03.2006 16:41 |
pajeron startissa ongelmiako? | janska | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.11.2005 10:55 |
Ongelmiako? | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.09.2004 16:12 |
ECM ongelmiako ?????? | Vette90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 16.03.2003 13:36 |