![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() M: Lohkolämmittimen pienipäisiä johtoja.Defa ja Calix. Toimivuus testattu,voi joko noutaa kuopiosta tai postilla etiäpäin. Hinta 15eur/kpl,postitse 5.70 kuluja päälle. Ovat noin 2,5m pitkiä,mustia kaapeleita. 0500-333 232 klo 17 jälkeen. Uuden hinnat 25-34eur/kpl...joten tästä sopivaan hintaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sattusko oleen sitä autoon tulevaa kaapelinpätkää, defaan ja pienellä päällä nimenomaan?
-Ei se vielä savuta pahasti, syöttöö isommalle! |
|
|||
|
|||
![]()
Löytyy sellainenkin,vaan paikalla vasta perjantaina,kun jäi maalle...muistelen olevan jopa parimetriä pitkän.-saanee sen 15 euroa tästäkin??Sekä 1kpl haaroitussarja defalle,lyhyet johdot sekä pistorasia ja itse haaroitin-25eur.
|
|
|||
|
|||
![]()
Juuh, kouki vaan talteen se sieltä maalta niin ostan sen pois. pistä vaik yv:tä tai soita 0400-682348 kun on piuha hyppysissä
-Ei se vielä savuta pahasti, syöttöö isommalle! |
|
||||
|
||||
![]()
Vieläkö sulla haarotus sarja defalle tallella?
Kolmosen mäki.... |
|
|||
|
|||
![]()
Löytyy haaroitussarja,mutta ei ole pitkillä kaapeleilla,en muista onko 0,5 vai 0,8 metriset,kuitenkin ehjät.0500-333 232 tai privalla tavoittaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuo mulle yks kumpaaki vaikka kerholle, kun en nyt muista kumpi mutsin autossa on!
![]() - Silent enim leges inter arma - Teukka |
|
|||
|
|||
![]()
Teukalle varattu defa ja calix,nämä on kyllä 2,5metrisiä,vaan jatkoja saa kaupasta sekä tekemällä itse,tuon näillä näkymin sunnuntai aamuna ellei joku vie konetta "koululentoihin"...
Defan johtoja siis vielä jäljellä!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Myyty laitejohto,vielä pari kipaletta defa lämppärinjohtoa jäljellä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vapaana vielä 1kpl defa,defan haaroitussarja 0,5m johdoilla sekä calixin pienipäinen johto.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lohkolämmittimen asennus | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 02.06.2003 17:52 |