![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Suitsan pakki Vit....lee!!!Onko SJ410 vaihdelootalle mitään tehtävissä? Huomasin tänään kun olin vähän kiini ja jouduin ottamaan autoa eteenpäin ja sit taaksepäin niin pakki pomppas aina pois pesästä.Aina kun rajummin olis tarvinu taaksepäin riuhtasta ja laitto kierroksia peliin niin pakki ei pysyny päällä jos ei kädellä pitänyt sitä sielä. Ja sen jälkeen kun sain auton irti ja lähdin ajamaan niin 1 ja 2 vaihe toimii niikuin pitääkin mutta jotenkin tuntu et 3 vaihteelle vaihtaessa se oli hiukan mennyt nihkeämmäksi kuin mitä se aiemmin oli.vaihtteet kyllä meni kaikki päälle jne..mut olisko sieltä sit menny jotain mäsäksi? Olen kuullut että ovat laittaneet nuihin suzukien vaihdelaatikoihin pakille jotain vahvikkeita,kuinka se tapahtuu ja missä ja onko se kuinka kallista? Jos jollain on myytävänä sellainen loota niin olisin kiinnostunut ostamaan sen. SJ413 laatikko ei taida käydä tuohon SJ410?
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suitsan välit | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.08.2007 16:45 |
Serieksen pakki pomppaa pois päältä | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 09:29 |
Suzukin pakki metelöi | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 29.05.2006 22:53 |
Suzukin pakki ei pysy päällä | TommyS | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 15.04.2006 22:21 |
o:suzukin pakki rattaat | O/M/V Muut | 3 | 26.03.2005 09:56 |