![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() M: Mecury 9,9 hp 2-t peräsmoottoriTuollainen perämoottori jäi ylimääräiseksi kun vene varastettiin juurikin! Kone on siisti ja hyväkuntoinen vm-99. Vaihtoehtoisesti tarjota voi edullista tasaperävenettä mihin tuo kone olisi passeli. Tai sitten voi tarjota yli 35" maastokumeja tai väh.10000 luokan vinssiä. Tai kivääriä kaliiperissa 308 tai 30-06. Tarvittaessa väliäkin maksellaan. Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään!
|
|||
|
|||
![]()
hinta ?
|
|
||||
|
||||
![]()
no tarjoa jotain! Nyt vituttaa niin paljon ton veneen takia, että voi lähteä nopealle edullisestikin.
Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! |
|
|||
|
|||
![]()
200
|
|
||||
|
||||
![]()
jottei tää nyt ihan molempien ajanhukkaamiseksi mene niin ei tuo lähde mihinkään alle 500€. Vertailuhintoja voit katsoa vaikka pörssistä tai nettiveneestä!
Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! |
|
||||
|
||||
![]()
Vaihda tohon puskulevy hässäkkään?
|
|
||||
|
||||
![]()
täh. vietiin vene? mistä? hyvä ettei ollu kone kii...
*team grasshopper* -LISÄÄ MUTAA!!!- -syntipukki- |
|
|||
|
|||
![]()
38,5/14,5/15 TSL SX, kuluneet mutta ilma pysyy?
- Silent enim leges inter arma - Teukka |
|
||||
|
||||
![]()
Teukka: Paljon pintaa? Kuveja kunnosta vaikka panzer@offipalsta.com
Ramo82: Paljos maksat väliä? Junnu78: Sieltä mun tallin pihasta, patukan vierestä. Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! |
|
||||
|
||||
![]()
50€
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei nyt oo ihan just tässä ne gummit mut ei todellakaan ole uudet, ½-senttiä vois olla keskellä pintoja...
- Silent enim leges inter arma - Teukka |