![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() wrangler YJ vanteen ET arvotkenkiä katsellu wranglerin ja tommoset http://www.offroadtarvike.fi/vanteet.html "TML 4x4 Products "Rock Crawler 51" musta" löyty mutta tuo "ET -44" vaikuttaa melko isolta tuleekohan liikaa vipuvartta akselille ja palloniveliä menee tuon tuostakin? love to jeep Edited by - smakki69 on 08/05/2007 16:03:36
|
|
|||
|
|||
![]()
Niin, kai se aina lisärasitusta tuo, mutta jos voit valita pienemmänkin et:n niin että renkaat mahtuu pyörimään, niin ota ihmeessä semmoinen. Mutta jos tuota kymppituumaista vannetta tarvitsee, niin onko oikeastaan muita järkeviä vaihtoehtoja?
---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
|
|||
|
|||
![]()
D30 palloniveliä menee joka tapauksessa tämän tästä, että tuo -44 on ihan oikein hyvä!
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Minä en juuri noita mittoja ymmärrä, mutta luulisi backspacingin olevan tärkeä. Itse olen beadlock vanteita katsellut. Aika yleinen mitta on 3,5" tai sitten 4". En tiedä miten se tuohon ET mittaan on suhteessa. Yleisesti jenkkipalstoilla ollaan 8" leveiden vanteiden kannalla (12.5" leveille renkaille).
Esimerkiksi noiden beadlock vanteessa on 3.5 BS ja vanteen leveys 9". www.spydercustoms.com Just do it! |
|
||||
|
||||
![]()
Jos vanteen et on -44 niin silloin backspace on 3,75" elikkä tuskinpa sitä 10" leveää vannetta sen sisempään pystyy laittamaan Jeepissä. Se kun tahtoo olla joka autossa ongrlmana että jos haluaa leveämpää vannetta niin se tahtoo levitä ulospäin.
www.offroadtarvike.fi |
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko nuo TML vanteet painavat?
Just do it! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
mikä toi backspace arvo on?
pitää varmaan kokeila löytää noita 8" leveitä vanteita jostain mut ku ei haluis perus valkoisia=) love to jeep |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
taas vähän fiksumpi=)
mistä noita kandee lähtä ettiin jos jollain jeeppi kaverilla ois kokemuksia. love to jeep |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
usparts sieltä ainakin löytyy ja offivarusteesta olen kans ostanu mustia teräsvanteita wrangleriin
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vanteen leveys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.10.2007 07:35 | |
PZJ-75:n vanteen vakio et ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.04.2006 18:11 | |
Vanteen leveys ja et ??? | PL | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.04.2006 07:54 |
hj:n vanteen et? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.11.2005 18:18 | |
Vanteen leveys? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 08.05.2004 10:12 |