![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Rangen renkaistaYritin haulla(ja miaulla kans) etsiä tietoa, mutta eipä oikein (puu)silmään sattunut... Minkä kokoinen rengas mahtuu vanhan kolmeovisen RR:n lokareissa pyörimään ilman muutoksia? 31/10.5-15 taitaa olla suurin, mitä saa leimaan?, mutta isompaa pitäs ehkä... Ei vielä oo autoo, mutta ennakointia pitää harrastaa. -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ainakin 280/85r16 mahtunut ihan hyvin pyörimään kun leikkeli lokarin kaara vähän.
-offroad ylä-pirkanmaa- |
|
||||
|
||||
![]()
Mä sanoisin, että joku 31" tai 245/75-16 mahtuu ilman modifiointeja.
Lainaus:
EDIT: No mullahan on siis 4-ovinen, mutta periaatteessa sama alustan pitäs kaiketi olla aikas samanlainen. - Lommone Ranke Rooveri - Edited by - Hitsu on 13/02/2007 17:42:08 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mahtuisiko sen takia paremmin pyörimään? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-offroad ylä-pirkanmaa- |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli vanhassa RR:ssä 235/85-16 ja pikkasen hipsi takaa lokarin kaareen kiinni 1" korottavien jousien (uudet) kanssa.Pitääkö olla 15" vai 16"?Olishan semmoinenkin kun 265/70-16 eli n.31".
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei tarvii olla välttämäti 15" kumit, 16 käy ihan hyvin kans. Jos kaupat toteutuu, niin mukana tulee vaan yhdet 15" vanteet.
Kaikki muut on sit ostossa...ellen vaihda sitä valmiiseen autoon. Itellä ei oo takuulla aikaa isoille projekteille, eikä varaa maksaakkaan kellekkään. -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ 40 renkaista | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 04.11.2011 00:01 |
HJ:n renkaista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 08:45 |
Renkaista! | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 31.12.2004 19:10 |
renkaista? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.11.2004 22:50 |
Renkaista | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.03.2004 19:11 |