![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Rangen kone huoletAjoin aamulla 10km, toimi hiton hyvin. Sammutin pihalle seiso 10min, starttaus hörähti (5sek) sammu, eikä käynnisty. Koitettu irto tulpaal kipinä tu7lee,bensapumppu pyörii ja tankiss on bensaa Fiksuja neuvoja pliis KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY Edited by - vepele on 25/01/2007 08:58:42
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
EFIhän sulla oli? Ensimmäinen tarkastettava jos kipinää kerran tulee:
- tarkasta puolalta (-navalta) ECUlle menevä kierroslukupiuha. Jos ECU ei saa kierroslukutietoa, ei auto starttaa. - Ilmamäärämittarin liitin. Onko kunnolla kiinni. Seuraavaksi ECUn maadoitus (kaksi maadoituspiuhaa aika hankalassa paikassa - kuskin puolen kanteen ja lohkoon siihen alle. Rintapellin ja lohkon välissä. Älä sitten sekoita niitä maapiuhoja jos ne irrotat. Toisen pitää käsittääkseni mennä lohkoon ja toisen kanteen. Onko bensalinja ehjä ja paineistettu? Tai jäässä? Jos ei nämä: liittyykö starttiongelma koneen lämpöön? Käynnistyy kylmänä, mut ei lämpimänä. Mittaa lämpöanturi yleismittarilla eri lämpötiloissa (vaikka kuumavesihanan alla). Vastusarvot löytyvät täältäkin joistain ketjuista. Söötsillä löytää. -TimoV "The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990 Edited by - TimoV on 20/01/2007 17:49:55 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Irtokipinä ei välttämättä riitä. Mulla kuoli 3,9Efi samalla lailla, puolalta tuleva sytkäpiuha oli tullut tiensä päähän.
Life sucks, then you die... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Auto vedetty tallille ja tarkistettu polttoaine puoli, toimii.
Virtapuoli kunnossa, mutta mittaillessa ja testaillessa kone lopetti ympäri pyörimisen. Otettu pelkääjän puoleinen venttiilikoppa pois, yksi keinu poikki, venttiilin lukot irti, venttiili männän päällä. Konetta kun pyöräyttää vajaan kierroksen, minkä pyörii niin muut keinut ei liiku mihinkään. Eli varmaan jakopää vika KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos Reetu, tuo oli nätisti sanottu.
Älkää ostako Reetult chevyä viell, se on nyt lainass minull. (ei se kyll oo mikään oston este) KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niin kauan teillä on suojattu lies, kun on pystyssä yksin mies! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Onko kone ollu laiska eli nokka loppu? Jakopään ketju kans loppu ja hypänny muutaman hampaan yli? Oli mikä oli, mut laita kuvia (saan mäkin välillä myhäillä et hajoo ne muillakin)
-74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jako sielt varmaan on sekasii, ei oo tuntunt laiskalt mut yks venttiili vähän
nakuttant jo pitempää. Ajettu toll on 440 000 et saattaaha sekii jo vaikuttaa. Kuvia tulee ku ruvetaa purkaan, nyt työt vähä sotkee. Reetu, muista kosto on suloinen KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Sytkän ajoituksessa pielessä jotakin. Joo, ja ei suotta nukuta tähän aikaan...
------------------ mitään en oo ottanu! |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo sytkät pieles, kai
Taitaa haitata toimisista vähän tämmöttinenkii näky venttiilikopan alla ![]() ![]() Sorry epäselvät kuvat (pimee talli ja salamakuvat) KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Asiaa sivuten. Oisko kellään räjäytys kuvia rankun koneesta.
Ite voin ottaa valokuvia räjähtäneest koneest, mut ois kiva katella vähä vinkkejä kasauksest. KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Käytä kuukkelia.
Pistä hakusanaksi range rover manuals ja löydät sieltä taianomaisesti eräitten Viron poikien sivut. Sieltä löytyy pdf:fä jos toinenkin. -TimoV "The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990 |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#15
|
|||
|
|||
![]() Tilasin tuossa ohivuotomittarin ja tänään haen sen ja alan mittailemaan rankun koneen että tietää kuin paljon saa purkaa. Muistaako kukaan että mimmoisia % arvoja yleensä ottaen saa olla, eihän se hirmusti saa kyllä vuotaa mihinkään. ___________________________ RR 3.5 EFi V8 -89 -Offroad Kainuu- |
#16
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tollai olisit hypänt nostaja ![]() Ja tollasta se teki keinulle ![]() Sit oli tollein käyny yhelle tangolle Jakopääst kuuluu kiva rapina ku konetta pyörittelee eestaas,eli oisko hammaspeikko käynt siell hommis Taitaa tarttee tehdä täys remppa tohon myllyyn, kun ei kuiteskaa keltää löydy edullista,ja hyväkuntoista konetta edullisesti. KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Tänään purettu lisää, ja löydetty lisää vikoja
Eli kolme vääntynyttä nostajatankoo,yks katkennu venttiili ja neljä vääntynyttä venttiiliä,yks rikkinäinen mäntä ja neljäss muus männäs pienet venttiililautasen jäljet. Kuvia kenties huomenn. KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Ei varmaankaan keltään löydy toimivaa 3.9 konetta?
KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-84 vuosimalliltaan oli se. -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Täss ois taas vähän "kivoja" kuvia
Tämmöttistä jälkee ![]() Tekee tämmöttinen venttiili ![]() Ja sitviell vähä lisää hassuja venttiilejä ![]() ![]() Katkennu venttiili löyty pytystä 2 ja vääntyneet imuventtiilit pytyistä 1,3,5,7, joissa joka männän päällä pienijälki johon venttiilit osuneet. Voiskohan olla et nokka-akseli olis menny poikki,vainko "vain" jako sekas ja shit KRASS KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Rangen Efi kone | kesis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 08.11.2007 20:23 |
O: Rangen efi kone | Paavo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 10.01.2007 20:07 |
O: Rangen 3.5 kone | Kupla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.02.2006 22:08 |
M: Rangen kone 3.5 V8 | lintta | O/M/V Muut | 5 | 21.10.2005 21:29 |
o: Rangen kone | Jeep-Ukko | O/M/V Muut | 4 | 22.11.2004 19:07 |