![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Iskari hässäkkääTänään sitten iski motivaatio iskarin vaihtoon, aloitetaan edestä. Kaikki mutterit niin jumissa että vanhoista iskareista katkesi järjestään iskareiden yläpään kierreosa. Helpottihan se hommaa kun ei auki asti tarvinnut vääntää, milloin lie vaihdettu viimeeksi. Muutamia huomioita, iskareiden vaihdon jälkeen etupää nousi noin 1" ??. Takapää Tästä ei kannata puhua, alla edelleen vanhat ![]() Voimankäyttö ei toiminut tässä tapauksessa kovin hyvin. Yksi kysymys loppuun, pitääkö se yläpään kiinnike olla aito Ford osa vai saako sinne laittaa vastaava muu valmiste osa. Pultti on kiinteä osa runkoa. Broncosaurus Edited by - Ex_inkkari on 03/02/2007 23:46:17
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
iskari hojoon | tvanhala | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.09.2006 00:56 |
ohjaus iskari???? | tommitt | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.03.2006 00:00 |
Iskari kysymys BOGE :sta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.02.2006 13:44 | |
Iskari testi | Yleiset | 7 | 26.07.2004 13:25 | |
iskari vinkkejä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.04.2004 22:32 |