Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2007, 00:34
Tuhnu Tuhnu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.12.05
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 182
Perusasetus

Panhardin asemointi


Suikkaan tuossa taka-akselin panhardia suunnitellessa tuli ajatuksiin että onko väliä onko panhard akselin etu- vai takapuolella? Siis nimen omaan taka-akselilla. Taka-akselin etupuolelle saisi näpsäkästi kiinni ilman "suurempia muokkaamisia", taakse laitettaessa tankkia tulisi mahdollisesti siirtää. Tosin sekään ei ole tuon rojektin kanssa mikään mahdoton juttu. Etupuolelle laitettaessä siihen kohdistuu suurempi voima sivuttais väännössä johtuen pitemmästä vipuvarresta jonka tukivarret työntää, mutta sehän on torjuttavissa tarpeeksi jämerällä tavaralla. Ja laitanko panhardin ristiin etupanhardin kanssa vai saman suuntaisesti?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: lj:n panhardin puslat (huutis) Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 10.04.2008 20:12
panhardin puslat? caster kulma? ????? Tekniikka & Jutustelu 2 18.02.2008 22:58
O: Panhardin pusla (LJ70?) - LÖYTYI Coutsi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 20.10.2007 21:41
Rangen panhardin silmien väli? -teemu Tekniikka & Jutustelu 4 22.07.2007 15:27
LJn panhardin puslan mittoja (rungon pää) mikjus Tekniikka & Jutustelu 2 10.05.2007 12:01


Sivu luotu: 22:37 (GMT +2).