![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() M: RANGE ROVER -89 **EI MYYNNISSÄ ENÄÄN**linkki nettiautoon: http://www.nettiauto.com/viewVehicle...car=1064367&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php ja tässä vielä : Ajoneuvo Id: 1064367 jos likitys meni metsään ![]() t:sami Edited by - sam71 on 16/02/2007 20:23:00
|
|||
|
|||
![]()
Kuinka sitä nyt toimivaa offipeliä ollaan myymässä kun vasta on päästy harrastuksen alkuun?? Vai onko kiikarissa vieläkin suoritruskykyisempi laite?? Voi todellakin sanoa että tuolla laitteella pärjää metsäajoissa hyvin kun kerran Kulmakorven lutakoissa on hyväksi koettu!
No eiköhän tuolla siviili uushankinnallakin ainakin makkaranuotiolle pääse:-)) M |
|
||||
|
||||
![]()
ei harrastus lopu ei tosiaankaan on se vaan niiiiin kivaa möyriä metikössä!!
katsellaan mitä tapahtuu ![]() t:sami |
|
||||
|
||||
![]()
MITÄ! MITÄ! Oisko tää sami nyt semmonen: Perskuta mä ostan kunnon pelin ni ei tartte tota vinssiapinaa. Ku sull on noi apparit ollu vähä....
|
|
||||
|
||||
![]()
ei kun jotain vois olla tekeillä jos rankku menis kaupaksi niin.....???!!!
t:sami |
|
||||
|
||||
![]()
Voi piru! 2kk myöhässä tämä ilmoitus. Ostin -89 2 kk sitten vakio Rankun (-89) jota nyt rakentelen. Mistä hankit nuo Torsenit tohon vehkeeseen ja onko toiminut hyvin?
T: Jani |
|
||||
|
||||
![]()
moikka ne oli kiinni kun ostin auton
todella hyvin on toiminut ainakin minun käytössäni voin suositella en ole HC-OFFARI (ainakaan vielä) ![]() kysy vaikka offivarusteesta niillä vois olla ainakin tietävät mistä sais? t:sami |
|
||||
|
||||
![]()
OT: Mulla on yksi Torsen vapaana
![]() T, Antti |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
KYLLÄ KASISSA ON KAUNIS ÄÄNI FUCK THE FUEL ECONOMY |
|
||||
|
||||
![]()
eikö kukaan tarvii hyvää peliä jolla alotella offailu ja jossa on potenttiaalia rakentaa
t:sami |
|
||||
|
||||
![]()
No! Tarjotkaas ny jotain. Mä voin omakohtasesti sanoa kyllä tällä pääsee ku on vaan mies (tai nainen) kun vie. Vuoden aloitusta kulmassa odotellen mä.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
nostellaan
|
|
||||
|
||||
![]()
uppista
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M/V: LJ-70 -EI MYYNNISSÄ ENÄÄN- | Watti | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 29.01.2008 22:38 |
M: EI ENÄÄN MYYNNISSÄ Aerock : - ( | Jare | O/M/V Muut | 13 | 30.11.2005 22:42 |
M: BJ 42 -81 KUVIA Ei enään myynnissä | Kupla | O/M/V Muut | 7 | 03.11.2005 18:06 |
ei myynnissä enään. | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 21 | 08.08.2005 14:10 |
M: 1973 range Iveco 3.5 td/ ei enään myynnissä | sippis | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 16:54 |