![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() MyytyTuollainen navigaattori tuli saaduksi joululahjaksi.Tarve olisi rahalle jotta voisi ostaa Vertiltä rocky pois.Konehan on siis aivan uusi.Halvin taisi löytyä netistä hintaan 569€ jotan kaikki satasen tai kahden tarjoajat lepuuttakaa sormianne.Tarjota voi myös tekstarilla 044-0700466 Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! Edited by - panzer on 05/01/2007 14:44:22
|
|||
|
|||
![]()
tarjotaan 250 euroa.
0500-333 232 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta |
|
||||
|
||||
![]()
Ei tartte muistuttaa!! PRKL!!! Nyt vain joku muu kohde etsintään.Kyllä tähän voi tarjota jotain autoakin vaihdossa,väliä tietty maksetaan.Myös rekisteröidyt mopot huomioidaan.Ja 10000-12000/12v sähkökelaimet.Mutta tarjoajille tiedoksi, että miksi ihmeessä möisin uuden ja toimivan kapistuksen alle puoleen hintaan!!?? Tietty jos olisi kuuma peli niin antaisin mennä jo.
Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! |
|
|||
|
|||
![]()
Rahaa se on ainakin meikäläiselle 250 euroa?
|
|
|||
|
|||
![]()
voisin tarjota 251e tai menen ostamaan kohta tämän http://www.klc.fi/products.php?p=443ac1
tain sonyn vastaavan noin 280e laitteen.. Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Mene ihmeessä ostamaan se halvempi. Tusta on jo tarjottu 350€ enkä sitä sillä vielä myy.Ilmaiseksi kun ei uutta konetta viitsi antaa ja kun myynnillä ei kauhea kiire ole.Jätetään sit itselle toinen kone jos ei järkitarjouksia tule.
Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! |