![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() MYYTY :Sony playstation2 + "silmälappuvideot"Nyt tosipelaajan paketti myydään pois kaameessa rahapulassa! Pleikka nyt ei esittelyä kaipaa ,mutta noi "lasit" kyllä. Kyseessä on olympuksen eye trek fmd-20p. Eli laitat lasit silmille ja sulle aukeaa nenän eteen 50" peliruutu. Sangoissa on kuulokkeet jotka laitat korville. Eli voit pelata ilman telkkaria, eikä tartte häiritä tyttöystävää/vaimoa pelaamisella. Pelifiilis on aika miellyttävä kun ruutu on iso ja äänet tulee "läheltä" kamoja on käytetty vain n 10 krt. kaikki on siistejä ja toimivia ja omat laatikot tulee mukaan.myydään pois vain projektin aiheuttaman pikaisen rahapulan vuoksi! Hinta nopealle 200€.Ja kamat myydään vain yhdessä.Lukuunottamatta tilannetta,että joku haluaa ostaa noi pelilasit ensiksi! Ja ei, vaihdossa ei nyt oteta mitään!!! Eskoista pahasti pulaa. Edited by - panzer on 04/11/2006 15:40:34
|
|||
|
|||
![]()
kyllä siinä sippi laukeaa jos saat myytyä!! hah ha!
Note! This message was posted anonymously! Ylläpidon terveiset: Jättäkää tällaiset omaan arvoonsa, turha näitä threadeja on enää enempää sotkea noilla omilla kommenteilla. Ilmoituksia vaan paskoista postauksista moderaattoreille niin homma hoituu... <center> ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nyybeily on hauskaa! ja jos et tiedä tilannetta ja kaikkinensa myytävän tavaran määrää niin et tiedä mitään joten zuu zuppuun ja ostoksille. Tollasia sulla ei kuitenkaan ole!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kerrohan lisää, eli lasien merkki ja malli sekä noiden vehkeiden ostopäivät, mukana olevat pelit, kaapelit ja ohjaimet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Lasien merkki ja malli löytyy kyllä sieltä ekasta ilmosta.Kamat ostettu toukokuussa ja pelattu n.10 krt! Mukaan kaikki normipiuhat ja 1 ohjain.Ja yksi muistikortti löytyy.Pelejä ei kauppaan ole tulossa,ne on mun pojan jolla oma kone äitinsä luona.kaikki on virheettömässä ja siistissä kunnossa. Lasien ovh 349€!
|
|
||||
|
||||
![]()
pistä numeros, soittelen huomenna, jos selviän. Pystyykö tuolla katseleen dvd:itä, vai mitä se tarttee lisäksi?
|
|
||||
|
||||
![]()
Laitoinpa privaattia mutta jos joku muu haluaa tarjota suoraan puhelimessa jotain niin numero on 044-0700466
|
|
||||
|
||||
![]()
En taija ostaa kahtelin tietoa noista.
Kestääkö pää noilla kahtella? |
|
||||
|
||||
![]()
et nii, kun minä ostin!
American parts, Russian parts, all made in Taiwan -offipalsta.com sinne ne miehet menneet on- |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Teukka |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt pitää kovasti alkaa neuvotteleen!! Pikapalaverin paikka!!!!!! Tässä olis kamat menossa ristiin!! Kuka ottaa ja mitä!!??
|
|
|||
|
|||
![]()
OHO! Laita privaa jos Junnu ottaa koneen ni mä voisin ottaa ne öögat?
Teukka |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m: navigaattori sony nav-u 92 t | samix | O/M/V Muut | 1 | 03.03.2008 12:10 |
MYYTY: SONY autoradio/cd | Reetu | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2007 23:15 |
M: Auto dvd Sony MEX-R1 ****MYYTY**** | sam71 | O/M/V Muut | 4 | 13.02.2007 19:50 |
MYYTY: Sony Ericson T630 | Ex_inkkari | O/M/V Muut | 5 | 09.02.2006 18:28 |
Playstation2 Corvette peli tulossa TDKlta.. | ZR1 | Yleiset | 15 | 17.05.2003 12:22 |