![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Renkaat...Mulla lukee otteessa et " vaihtoehtoinen rengaskoko LT 225/75R16 tai 33x12.5R15 LT." ja mulla on nyt alla 35x12.5R15 (kun tuli tuossa ostettua) eli onkohan noi renkaat nyt autoni alla sallitut?? Ku on näköjään tullu muistihäiriö, et otteessa oli merkattu noi 35x12.5R15 ja oon ostaa päräyttäny 900e renkaat ![]() ![]() vai olenkohan ihan perillä näistä mitoista....LT 225/75R16
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaako noit murehtii, eik se rengaskoko saa olla 2" suurempi mitä otteeseen merkitty...
|
|
||||
|
||||
![]()
Sallittu rengaskoko on juuri se mitä otteessa lukee, eikä mitään muuta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saa jos EI ole MUUTOSKATSASTETTU muille renkaille..eli jos on vaik muutoskatsastettu 33x12.5 15" ni ei saa laittaa isompia ilman muutoskatsastusta
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli siis noi sun 35" on laittomat jos sulla lukee otteessa vaihtoehtoinen rengas koko 33x12.5R15LT ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Sama asia oli esillä jo tossa edellisellä sivulla http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51842
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla | finvalp | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.05.2008 09:50 |