![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() M: Hitaamaton pajero osina.NÄINKÖ TÄSSÄ KÄY? Eli omassa käytössä oleva hyväkuntonen pajero pistetää osina myyntiin, kun en sopivaa moottoria löytynyt? Mitähän mahtaa tarjota osista, olis pitkän mallin 6kk vanhaa levikettä sekä 8" leveetä vannetta, 31" insaa, ironmanin alustasarjaa, iskaria jousta yms...aurinko lippaa... Ei koskaan jälkeenpäin hitsattu pajeron kori ja runko. Leimaa vielä jäljellä mutta, poista kohta kilvistä. Mitsun kone on lelu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oliskos vanteista kuvia,ja tietoa (offset)??
-Kyllä Lähtee,kun aikansa odottaa- |
|
||||
|
||||
![]()
Mä voisin ostaa insat, jos hinta on sopiva ja pintaa on jäljellä.
p 050-597 32 82 <center>__________________________________________ ____________________________________</center> <center>I'd rather be a forest than a street</center> |
|
|||
|
|||
![]()
Millä hintaa lähtis vinssi (+puskuri)?
|
|
||||
|
||||
![]()
Minkän lainen kiinitys olis noissa iskareissa jota pajerossa on ja niitten iskareiden mitta mahtaskohan mennä XJ:hin
"ei se pehmeetä oo" "no kaivappa se vinssi" |
|
|||
|
|||
![]()
mulla olis moottori.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko 5 vai 3 ovisen levikkeet? onko ehjät ja kuinka paljon levittää? kuinka paljon sun pitäisi saada niistä? kele@netti.fi
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Puhtain asein puhtaan asian puolesta |
|
||||
|
||||
![]()
Millaset iskarit? Vakiota pidemmät? Mitä muita osia Ironmanissa tuli etupäähän? Oliko sulla cooleri-malli? Mitä maksaa konepelti ja lauhdutin jos ne löytyy?
|
|
||||
|
||||
![]()
laitatko puhelinnumeron mistä voi kysellä noita osia.
|
|
|||
|
|||
![]()
Löytyisikö takajousipakkaja ja missä kunnossa
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
mulla on yksi vakio pakka kunto kohtalainen menossa kaatikselle toinen mistä yksi lehti poikki löytyy myös
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kävi sillai että hommasin toisen pajeron sopivasti tilalle, osia on kyllä mutta, katsotaan motä nyt itse tarvii/ ei niin sitten? Silti kannattaa kysellä? Vinssi,renkaat vanteineen/levikkeet ja lippa myyty.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä maksaa ovipeilit? 0440 427 454
|
|
|||
|
|||
![]()
Löytyykö toimivaa lasinpyyhkijän moottoria?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaisiko tuo otsikko korjata?
Offroad Kainuu MÖHKÖ Patrol Boar Project BY: OPA |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:pajero -88 pitkä 2.5 td osina | jupe69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 16.06.2007 00:05 |
M: Pajero osina | panzer | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 24.01.2007 19:37 |
m:89 pajero osina | make4444 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 25 | 13.11.2006 22:10 |
M: Pajero 87 osina | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 37 | 03.08.2006 20:28 |
m:89 pajero osina | make4444 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 19.05.2006 12:59 |