![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Räikkälenkit ja kestävyys.Hommasin tossa taannoin laatumerkiksi mieltämäni Peddinghause merkin avaimia,avaimissa lukee vaan mb. En tiijä valmistusmaata mut ranskalaisia tai saksalaisia ovat kai. Ja hinnastakaan ei oo mitään tietoa mut ei ainakaan halvat,ja ihan paskoja ovat kun mm. IKHn avaimet ovat vahvempia. Tosin IKhn avaimissa ei oo suunnanvaihtoa kun näissä on,se on aina ollu mullekin selvää et lyödä ei saa ja jatkovartta ei saa käyttää mutta että kohtuullisella käsivoimankäytöllä jäävät jumiin eikä tokene vaikka myyjä jo ylimielisesti olettikin olevan likaa täynnä ja siksi jumissa. Eli ei vaan kestä,onko millään valmistajalla vahvempia avaimina mis olis suunnanvaihto vai onko ainoa vaihtoehto ilman suunnanvaihtoa olevat mallit? Onko kellään tietoa mitä ohjeita valmistajat antavat voimankäytöstä? Suhtaudun niin kovin skeptisesti myyjien puheisiin ku eivät yleensä asiasta ymmärrä mitään.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
GearWrench merkkisiä räikkälenkkejä olen käyttäny toistakymmentä vuotta töissä, ja hyvin ovat kestäneet. Jatkon kanssa on hajonnut, paljain käsin ei kai yhtään?
Niitä myydään suomessa todella monella eri merkillä. Ainakin wurth, snap-on, ja belzer, ja tais facominakin niitä olla? Toisella puolella on valmistajan merkki, ja toisella puolella myyvän merkin logot. Kaikki ovat ympäri kiillotettuja ja kromattuja. Kiinto-pää on niissä mukana ihan vaan näöllisistä syistä. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 26.12.2013 22:46 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vurtin avaimet ollut noin vuoden käytössä ilman ongelmia. Paskaks nuokin varmasti saa jos vääntää räikkäpäällä niinpaljon kun irtoo.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Wurthilaisia mullakin on. Hyvin kestää vääntää pikku varrenkin kanssa. Ja jotaki Biltemojaki löytyy, kyl neki pelaa.
__________________
HJ61 MMC |
#5
|
||||
|
||||
![]()
W tä oon käyttänyt paljon, suunnan vaiholla ja ilman. pelannut on.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
jos voiman käyttö ei ole liiallista, lienee tuote huono, räikkä ei ihmeitä vääntöjä kestä niin kuin aloittaja tuntuu tietävän ...
eiköhän nuo oikeat työkalu merkit oo tässä jo melkein kaikki tulleetkin ... ja nuo aarnekärpäsen työkalut on yllättäneet mut monesti positiivisesti, omat isommat räikkälenkit on sieltä, suunnanvaihdolla ja ihan ok, hiukan kohloja vaan päiltään
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on bahcolaisia, suunnanvaihdolla ja ilman muistaakseni, on pelannut hyvin, myös tecosin ja gedoren löytyy ja toimii. Tecosit olikin muuten portaattomia ja 6 nurkkaisia on niitäkin saanut vääntää ihan kiitettävästi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota Hilux d-4d 88kw ahtopaineet ja koneen kestävyys | Marcus78 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.11.2013 16:23 |
SJ410 perien ja jakolootan kestävyys | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.08.2012 20:32 |
Land Rover takaperän kestävyys ja muut merkit. | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.10.2009 14:22 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
G mersun kestävyys ja osien saatavuus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.01.2006 18:19 |