![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Alustan ruuvaus/niittaus hitsauksen sijaan
Tiedättekö voinko kiinnittää maasturin peräkontin alustan ruuveilla/niiteillä hitsauksen sijaan, eli tuleeko ongelmia katsastuksessa koska se on alunperin hitsattu? Haluaisin jättää sen helpommin irroitettavaksi että pääsen tarvittaessa helposti käsiksi mm. polttoainetankkiin ylhäältäpäin. T. Ile
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
PERIAATTEESSA: Riittävän siisti ja tukeva (huulloksia yms) niin pitäs onnistua, mutta voihan se olla ettei sitä edes katso kukaan ?
Offroadkainuu www.hanakkatalo.fi Lisäsimme verkkokauppaamme paljon uusia tuotteita, Tutustu. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Käsittääkseni virityksestä tulee laiton mutta kun sen nätisti teet ettei katsastajasetä sitä hoksaa niin anna mennä.
____________________________________ - eskimo OffRoad Kainuu, SLCK #110, Komk OffRoad team |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ja paraitenhan asia selviää paikalliselta katsastuskonttorilta.
Offroadkainuu www.hanakkatalo.fi Lisäsimme verkkokauppaamme paljon uusia tuotteita, Tutustu. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Series-Lantikat ja Defenderit ovat ihan legopalikkasarjoja, kaikki korin osat on pultattu tai niitattu kasaan. Uudemmissa jo jokunen pistehitsikin, tosin niiteillä varmistettuna
![]() En pidä pulttaamista ja niittaamista yhtään hitsaamista huonompana vaihtoehtona, kunhan vastaava lujuus saavutetaan. T, Antti |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Classic Rankussahan on myös tuo takaloosterin pohja pop-niiteillä kiinni ihan alkuperäisenä ratkaisuna - mutta sehän onkin alumiinia, jonka hitsaaminen koripeltiin on hiukka hankalaa. Taitaa siellä olla jotain sika-flexinkin tapaista mömmöä välissä.
Classicin korin pellithän (ennen vuotta 1986) on toisissaan kiinni myös pulteilla ja niiteillä. Hitsisaumoja on vähemmän. -TimoV "The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.5EFI Vogue, 1986 Edited by - TimoV on 05/09/2006 10:55:51 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Korjaaminen on suoritettava alkuperäisellä kiinnitys systeemillä.
Oon kuullu autoja hyppyytetyn jos on löytynyt muunlaisia paikkoja. Nämä toki ittekantavissa koreissa eli maastureissa ei oo niin tarkkaa. Pysyyhän se pohja varmasti niittaamalla kiinni. ____________________________________ - eskimo OffRoad Kainuu, SLCK #110, Komk OffRoad team |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vastauksista. Soitin juuri konttorillekkin. Katsastusmies sanoi ettei siihen kukaan lupaa kuulemma anna, mutta toisaalta, jos se on lujasti pultattu/niitattu, ja vahvistettu vielä ylimääräisillä palkeilla, niin voisi olla mahollista ettei siitä tulis hylkyä, riippuen katsastusmiehestä...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
alustan mömmöt! | battis | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.09.2005 20:41 |
alustan voitelu! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.05.2005 10:45 | |
Alustan pesupaikka? | Junnu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.02.2005 09:27 |
Alustan virittely? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.01.2004 14:49 | |
Apteekki reissu matonpesun sijaan | Elmo | Jokes | 0 | 14.11.2002 23:42 |