![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Provosoijien kohtalo ?Itse kukanenkin ylittää joskus hyvän käytöksen rajat . Mitä tällöin teemme ? Olisiko pellehattu tai jokin muu merkki ensin paikallaan profiiliin ja jos homma jatkuu , ulos saitista ? Provot on mielestäni näiden hyvien palstojen melkein ainoa vihollinen . Muilla sivustoilla provosoijilla kovempi kohtelu . Asiallinen kommentti vaikka myyntiilmoitukseeen koeajon jälkeen paikallaan .Esimerkkinä vaikka jos murrokset paskana , kytkin luistaa ja hyppii kuin kenguru ajettaessa yli 40 km/h tulisi tällainen mielestäni tuoda julki. MUTTA auton arvostelu ilman asiatietoa olisi kiellettyä . Tai topikissa voisi olla nappi jolla voi lukita vastauksetn . Mutta lukituksen tulisi näkyä sillä avoimmuus olisi valittavissa . Kuten olen aiemminkin saitilla maininnut on vanhat herrat (nimeä mainitsematta) tämän palstan paras anti ja tietolähde. Näiden herrojen tietoa tulisi meidän aloittelijoiden kunnioittaa ja joskus muistaa vaikkapa porukalla viskipullolla ! Edited by - finvalp on 02/09/2006 09:47:39
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toisaalta ne provot tietenkin kuormittavat palvelimia ja hautaavat alleen varsinaista asiaa. Siinä olen samaa mieltä, että varsinkin Ostaa/Myy -osiossa provoilijoita pitäis kyllä kohdella varsin tylysti! -TimoV "The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.5EFI Vogue, 1986 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vanhan trelleborgin kohtalo | ed | Chit-Chat | 8 | 20.03.2007 23:27 |
Tässäkö moderaattorin kohtalo | Ex_inkkari | Chit-Chat | 2 | 04.01.2007 16:02 |