![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() akselit itse kantavaan korikehikkoonKaikkia periaatteita uhmaten aloin miettiä akseleiden sovittamista vanhan patarauta volvon alle..palkki joutuu hitsaamaan tueksi ja muutakin sovellusta tekemään..hirveä apina häkki olisi tarkotus tehdä. antakaapa maan mainiot maastoajoneuvo tietäjät ajatuksesta kommentteja.. Onko aina pakko olla erillinen runko... Note! This message was posted anonymously!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ihan yhtälailla ne tukivarret ym. kilkkeet saat laitettua sinne itsekantavaan koriinkin! Ja nyt todellakin kirjoitin yhtälailla mutta ei välttämättä yhtä helposti. Erilliseen runkoon on jonkun verran paljon helpompi tehdä, senkun nostaa kopan pois tieltä ja hitsailee kiinnikkeet. Itsekantavaan koppaan kun rupee tekeen niin koripalkkeja saa kyllä vahvistella pitkältäkin matkalta, varsinkin jos ihan puhtaaseen henkilöautoon tekee, niissä kun ei aina runkopalkit oo edes koko auton matkalla toisin kuin esim. Niva ja XJ Chero. Oikeestaan kannattaa suosiolla leikellä ne alkuperäset runkopalkit pois, vähintään kiinnikkeiden kohdalta ja tehdä uudet vahvemmat ja hitsattuna pohjapelteihin isommalta alalta. Huono puoli tollasen itsekantavan alustan ropaamisessa rungolliseen verrattuna on se että kaiken joutuu tekeen altapäin. ____________________________ VAZ 2121 Niva SORONÓ Off-Road Team #1 Mansen Maasturi Club toveriniva(at)kotikone.fi |
|
|||
|
|||
![]()
joo kyllähän siinä huonoja puolia on.. mut kyllä sen pystyy raktorilla kääntämään kun on heppaillut osat kiinni..
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Tekee kunnollisen korigrillin, niin ei tarvi altapäin tehä
![]() Iteki olen haaveillu just tollasesta henkilöautosta maasturiksi-rojektista mutta ei aikaa ole ikinä tarpeeksi... -Etuveto ei ole vaihtoehto- |
|
|||
|
|||
![]()
meillä ois yks kori grilli mut taidan traktorilla käännellä.. ei pikku lommot haittaa eikä toi hitsaaminen ole ongelma (vaikeassakaan asennossa)..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tee se itse hiekkapuhalluslaite | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.11.2013 00:02 | |
Jarrupääsylinteri -> tee se itse? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.07.2006 23:35 |
Tee se itse - Range vm-84 | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.10.2004 19:40 |
tee se itse ajonesto ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.09.2004 07:33 |
tee-se- itse snorkkeli | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.05.2004 01:07 |