![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() SUOLAA !!!Jeesus sentään maksettiin kalliit lunnaat luonnon- ja autojensuojelusta aamuyöstä Konginkankaalla . Ainakin 24 meni kun säästettiin suolauksessa . Kyllä joku tarttis vetää munista hirteen !!! UGH , olen puhunut , ottaa pattiin .
|
|
|||
|
|||
![]()
Karmea tapaus, mutta oliko syynä suolaamattomuus vai se, että perävaunullisten rekkojen jarrut ovat järkyttävässä kunnossa. Kun tavaraliikenne toimii siten, että autoilija hakee nupilla kontin+lavetin satamasta ja toimittaa sen määränpäähänsä. Sieltä sitten toinen autoilija hakee taas lavetin+kontin ja vie uuteen määräpaikkaan. Jos joku (tai KUN jokainen) huomaa lavetin jarruissa olevan vikaa, toivotaan vain, ettei juuri sillä matkalla satu mitään, koska "ei ole aikaa korjata lainalavetin jarruja". Taas kun otetaan uusi kuorma, niin toivotaan, että joku edellinen käyttäjä olisi huolehtinut jarrujen kunnosta. Yleensä huoltamattomissa perävaunussa/lavetissa jonkin pyörän jarru lukkiutuu jarrutuksessa, jolloin perävaunu joutuu giljotiininomaiseen sivuluisuun. Montako onnettomuutta vielä tarvitaan, ennenkuin raskaan liikenteen (Huom. Myös Venäläisten!!!!!!) kalusto saadaan turvallisesti liikennöitävään kuntoon!
Toinen ongelma on kuormaus. Nythän 800 kiloiset paperirullat syöksyivät bussin etuikkunasta sisään tappaen 24 henkeä! Sorarekat kulkevat hirvittävissä ylikuormissa, jolloin ilmavirran seurauksena kuutioittain soraa lentää takana- ja vastaantulevien autojen tuulilaseihin. Loput jäävät pyörimään tielle, lentääkseen taas renkaista. Itse olen ollut useamman kerran melkoisissa vaaratilanteissa, kun lentänyt kivi on pahanpäiväisesti säikäyttänyt vastaantulevan autoilijan. Tuulilaseja olen menettänyt viimeisen 3:n vuoden aikana 4 kpl. Onneksi vain kerran Vettestä! Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
eiköhän oo vielä vähän liian aikaista spekuloida mikä tän aiheutti, jäinen tie varmaan asiaa parantanut mutta onhan tässä maassa muutenki 6kk tiet liukkaana pohjoisemmassa eikä tämmöstä tapahdu. syitä voi olla miljoona, sivutuuli, ajovirhe, liian suuri tilannenopeus. parempi ku jätetään tutkimukset asiantuntijoille...
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Suolaa ei tarvita yhtään vaan oppia ajamaan liukkaalla ja oikea nopeus kyseisen kelin mukaan. t.Rönttä.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kun tuulilaseja menee noin tiheään, niin vika on ratin ja penkin välissä. Mää oon ajanu nyt 17 vuotta ja yhtään lasia ei oo menny! Harri on täysin oikeassa. Kaveri joka ajaa toisen perseessä kiinni etenkin vesikeleillä: paskaa lentää koko ajan lasiin,ei tahdo nähdä, pyyhkijät vispaa,pissapoika huutaa, nestettä menee,rapaa tunkee keulan joka koloon, maalit lähtee keulasta, erittäin vaarallista jne jne. Kannattaa PIKKASEN MIETTIÄ miten sitä tulee ajettua! Rönttä
|
|||
|
|||
![]()
Aivan! Mullakin Vettessä kurakelillä kyljet on kyllä paskasia, mutte ei keula. Perässä roikkuminen on sairaan ärsyttävää sekä se kun toinen menee ohi ja on pakko vaihtaa kaistaa heti eteen, jolloin saan kurat silmille. Ja ei suolaa kiitos! Jos on surkea keli ja jäinen tie niin sitten ajetaan varovaisesti.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|