![]() |
![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() PaxtonOnko hiustenkuivaajien (turbo) käyttö yleistä C4 Vetteisssä? Joku myy sellaista nettiautossa. F-bodyosastolla se on enemmän mekaaninen ahdin mikä kiinnostaa. Se on makuasia, mutta turbo on enemmän tunari-osaston heiniä...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
C4:n varustaminen turbolla tai ahtaminen ei taida olla kovin yleistä, ainakaan meillä täällä Suomessa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Suomessa on tosiaan vähän harvinaista mutta AM Works on moisen tehnyt ja ilmaisi joskus halunsa tehdä myös tuplaturbo C4:n. Ehkä se myynnissä oleva on ko. auto?
http://www.amworks.com/gallery/eng/corvetteturbo.htm Mek. ahtimia C4 Vetteen tekee mm: http://www.procharger.com/automotive.shtml Corvette L98 Coupe '91 Audi A6 Quattro 2.8 V6 '95 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eipä noita montaa taida olla. Itse tiedän kolme turbotettua C4:sta. Mekaanisia ahtimia en muistaakseni ole Suomessa vetessä nähnyt...
--------------------------- http://www.finnshark.com -Corvette Registry of Finland- |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä Suomesta Paxton-C4kin löytyy, oli Ahvenistolla rata-ajoissa.
Turbo vaatii välijäähdytyksen = monimutkainen asennus ja ahtaat tilat ! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Oli työkaverin kanssa juttua tuosta paxtonista ja hän sanoi, että sellaisen asennus ei loppujen lopuksi ole kovinkaan hankalaa. Mites se oikeasti on? Kumpi on järkevämpi: paxton vaiko esim. tuo SuperRam joka myöskin kuulostaa mielenkiintoiselta? Mihinkäs hintaan noita paxtoneita saa?
En vetteeni ainakaan toistaiseksi ole mitään virityksiä tekemässä, mutta ihan tulevaisuuden varalta pitää kartoittaa vaihtoehtoja. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tuli hommattua c4 paxton vette | Sakkeus | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 30.07.2005 21:35 |