Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.01.2004, 10:38
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Maastopakun perävaunumassat


Aikoinaan tästä oli puhetta, kun mun rakulla ei saanut vetää ko 1750kg mutta onneksi Jutkula ilmoitti mulle et muutos on tullut...

Eli nyt mä voi suhautella konikopin kanssa ilman pelkoa virkavallan varainkeruusta...


MAASTOPAKETTIAUTOJEN PERÄVAUNUMASSAT MUUTTUIVAT

Lokakuun 1. päivänä muuttuneen lain mukaan maastopakettiauton suurin sallittu perävaunumassa jarruin on 1,5 x vetoauton kokonaismassa. Entisen lain mukaan suurin sallittu massa oli 1 x vetoauton kokonaismassa.

Maastopakettiauto on N1G luokan ajoneuvo eli nelivetoinen pakettiauto joka täyttää ns. maasturille asetetut vaatimukset, käytännössä useimmiten nelivetoinen pick up, mutta myös umpipaku voi olla maastopakettiauto.




-J-

__________________
1973 Range Rover Iveco NC50 3.5TD -projekt-x-
2008 Range Rover Sport 3.6t tdv8

Ex kulkine 1990 Land Rover Discovery Tdi
EX kulkine 1989 Range Rover Tehdasasennetulla VM 2.4TD
Ex kulkine 1998 Range Rover p38 2.5tdi
Ex kulkine 2004 Land Rover Discovery II Td5
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 04:54 (GMT +2).