![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Maastopakun perävaunumassatAikoinaan tästä oli puhetta, kun mun rakulla ei saanut vetää ko 1750kg mutta onneksi Jutkula ilmoitti mulle et muutos on tullut... Eli nyt mä voi suhautella konikopin kanssa ilman pelkoa virkavallan varainkeruusta... MAASTOPAKETTIAUTOJEN PERÄVAUNUMASSAT MUUTTUIVAT Lokakuun 1. päivänä muuttuneen lain mukaan maastopakettiauton suurin sallittu perävaunumassa jarruin on 1,5 x vetoauton kokonaismassa. Entisen lain mukaan suurin sallittu massa oli 1 x vetoauton kokonaismassa. Maastopakettiauto on N1G luokan ajoneuvo eli nelivetoinen pakettiauto joka täyttää ns. maasturille asetetut vaatimukset, käytännössä useimmiten nelivetoinen pick up, mutta myös umpipaku voi olla maastopakettiauto. -J-
__________________
1973 Range Rover Iveco NC50 3.5TD -projekt-x- 2008 Range Rover Sport 3.6t tdv8 Ex kulkine 1990 Land Rover Discovery Tdi EX kulkine 1989 Range Rover Tehdasasennetulla VM 2.4TD Ex kulkine 1998 Range Rover p38 2.5tdi Ex kulkine 2004 Land Rover Discovery II Td5 |