![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hiluxin vanteistaElikkä sellasta olisin kysellyt että sopiiko -99 malliseen hiluxiin 10x15" vanne jos "back space" on 3 5/8"? Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Helposti.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
5 1/4 BS on 10" vanteella suurin joka mahtuu.
![]() ------------ ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edited by - Hilari on 06/06/2006 22:20:18 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() 325/60-15 mutianen menee ilman korotuksia, itellä korotettu ja 33". ------------ ![]() Edited by - ariman on 06/06/2006 22:36:55 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
sitten tuli annettua väärää infoa. Eikös siinä tule se ongelma, että raideleveys muuttuu liikaa ja ei saa leimalle, jos offsetti on 0 pienempi ? Paras vaihtoehto olisi varmaan juuri tuo sinun et -6 vanne kunhan nyt tietäisi saako sen paperille. Ja mistä niitä vanteita saa tuolla et luvulla, kun ne on aina olleet joka paikassa mistä on tullut kyseltyä joko et 0 tai -44 . Edited by - Hilari on 07/06/2006 07:18:29 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Omassa hilussa on vertailuautona SR5 malli, jossa on vakiona 255/70R15 gummi ja sen vanteen offset on +8. Nykyinen on -6 joten siitä tulee 14 per puoli muutosta, laki sallii 15mm/puoli. Vanteita saa KooPeeltä www.offivaruste.com.
------------ ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
OT: Oletko muuten minkä verran ajellut tuolla maastossa? Omaan mietin pieniä suojauksia pohjaan ja ensinksi pitäisi varmaan se vahvistaa se neliskanttinen suoja keulasta (etuperän kupeesta runkoon) kun se menee aina läjään kun jokin kunnon kivi sattuu kohdalle. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mallisarja on N170. Ei ole enää LN -sarjaa 110 jälkeen.
Eli 98-05 on kaikki N170. Citymaasturina pääasiassa, parin kanttarin yli ajanut ![]() No, ehkä vähän enempikin. Omassa mettässä pääasiassa. Melkein aina ollut puukuorma tuliaisina. Ei ole keulapelti vielä kasassa, talvella se on kieltämätä vaarassa kun ei lumen alle näe, mutta sulanmaan aikana kivet ja kannot näkee. Onhan noi välillä ottanut kiinni, etupalkki, lootanpalkki ja takaakseli tapailee valillä. Kun ei ole aikomus tehdä mitään rajua offipeliä tuosta niin ajelee vähän hitaammin siellä mettässä ja helpommissa maastoissa. Sillee on pärjänny ilman lisäpanssareita. Toivottavasti ei nälkä kasva... ![]() Tossa offsetissa on sitte eroa, jotain on muutettu? ------------ ![]() Edited by - ariman on 08/06/2006 00:48:34 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxin renkaista,vanteista,levikkeistä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 31.03.2008 04:18 | |
JEEPIN VANTEISTA | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.02.2008 23:46 |
vanteista... | Russel | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.06.2006 18:14 |
lj:n vanteista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.04.2005 22:55 | |
Takavaloista ja vanteista. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 20.08.2002 11:38 |