![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() HJ:n Offsetti??Mikä ET pitäs 8x15 vanteessa olla, että sopii kunnolla Hojon alla pyörimään?? Nykysillä valsseilla 33x12,5x15 Kumit ottaa sisäänjoustoissa takasisäloksuihin ja apparin puolen etupyörä kihnuttaa ohjausvarren päähän, kun kääntää kaikki vasemmalle. _________________________________________ Lelut tehdään muovista, Autot raudasta. SLCK #262
|
|
|||
|
|||
![]()
Samalla, kun kerran puheeksi tuli, kiinnostaisi sama lukema BJ:n osalta. Onko sama?
A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole sama. Ainakin nuo mun vanteet ovat pyörineet FJ-40 alla isoillakin kumeilla. Toimishan nuo varmaan HJ:ssakin joillain 9,5-10,5" leveillä sirkkelinterillä, koska vanne mahtuu pyörimään, rengas hankaa.
_________________________________________ Lelut tehdään muovista, Autot raudasta. SLCK #262 |
|
|||
|
|||
![]()
Eli ET tars mitottaa HJ:n mukaan, jos meinaa käyttä samoja nakkeja sekä BeeJiissä että HooJiissä. Meneekö persiilleen puolin tai toisin?
Pahoittelen, karkasi alkuperäinen aihe. A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ Edited by - A-P on 04/06/2006 13:14:15 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
_________________________________________ Lelut tehdään muovista, Autot raudasta. SLCK #262 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on muistaakseni -25 eikä oo 33" hilipponu kaariin.
-1986 HJ-61- -1986 HJ-60- SLCK#113 |
|
|||
|
|||
![]()
Ja 10" vanteella ET -44
__________________________________________________ ___________ Toyota HJ60,Differential Locks, Super Swampper TSL 33", Winch. |
|
||||
|
||||
![]()
Pistetääs tähähn tällänenkin jatkoksi
![]() ""Kyl Golffilla pääsee"" Jos vaan Hojon paikat kestäis :S |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän se on selvä että kaikki ohjaukseen ja akseliin kohdistuva rasite on moninkertainen.
Joten nivelet ovat kovilla. Jos tehostaja jaksaa vääntää vastaan niin ei tuu näpeille. Ite oon kyllä saanut näpeille ihan et-25 vanteillakin... että ei tuo kai ongelma ole. __________________________________________________ ___________ Toyota HJ60,Differential Locks, Super Swampper TSL 33", Winch. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä tarkoittaa offsetti? voiko sen itse mitata? | VonLeka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 19.03.2006 18:08 |
mikä offsetti?? | patikka | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.01.2005 21:45 |
HJ 10"x15" offsetti? | offturisti | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 19.01.2005 18:50 |