![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Runkonumeron retusointia (ykkös sarjan lantikasta)Miten kannattaisi yrittää saada esille tuota orkinaalia runkonumeroa? Viila? Happo? ![]() Numero sijaitsee rungon vasemmassa takanurkassa takajousen takakannakkeen ulkosyrjällä. Lisää kuvia kun ne on kivoja: Hieman masentavan näköinen sisältä? Alkuperäinen (keino)nahkaverhoilu löytyy (vihreä materiaali). Istuinosa tammi? rungolla ![]() ![]() Aurinkolippa hieman himmentää auringon valoa vielä: ![]() Kylki on aika suora jopa nykylantikkaan verrattuna (ovea pitää hieman säätää): ![]() Jarrupääsylinteri on vaihtunut johonkin, tunnistaako kukaan? ![]() Aikansa Bogger: ![]() On varmaankin ollut varapyöränä kun on ainoa säilynyt orkkisrengas (6.00-16) _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# Edited by - HäRVeli on 30/05/2006 12:01:08
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pienissä päissä on suuria suunnitelmia |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Minäkin varmaan dremelillä koittaisin kutitella sitä esiin varovasti...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tommosella sinisellä tai punaisella avaimenperäledillä saa ainakin näkyviin paremmin että missä kohtaa niitä kirjaimia ja numeroita on ja sitten varovasti parantelemaan.
Kannattais varmaan käydä katastusmiehen kanssa palaveri uuden runkonumeron lyömisestä jos nyt jotenkin saat ton vanhan todisteeksi. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
itse öljysin useasti jotta pska pehmeni, ja sitten piirtopuikolla kaivelin sen sonnan pois kirjain/numero urista...
Nyyppä Jari Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kiinteä runkonumero vaaditaan vuodesta -63. Eli katsuri ei voine tuolle mitään.
Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole katsastus ihan eka murhe tässä yksilössä.
Pitää kokeilla tuota öljyämistä enste tuohon numeroon. _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# |
#8
|
|||
|
|||
![]()
kuvan sylkky vois olla kytkimen pääsylinteri..itellä oli vas etujousen etutolpasta toi rnumero... löytyy muuten kapeet etulokarit sit kun oot ajanut ne lyttyyn..
vielä vähän hiljaista, mutta.. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Omassa autossani pelkäsin halean runkonumeron häipyvän kokonaan hiekkapuhalluksessa, joten meistin ja varmensin sen yläpuolelle uuden numeron, mutta kas kummaa - hiekkapuhalluksen jälkeen oli alkuperäinen runkonumero paljon selkeämpi kuin se uusi meistos, myös maalin kanssa.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ykkössarjan Lantikassa tuota ei tarvita, jos rintapellissä on se tehtaan alumiinikyltti. Meistattu runkonumero tuli pakolliseksi vasta 1.1.1964.
T, Antti Edited by - Ahosensetä on 30/05/2006 22:03:52 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Uudemmissa on tosiaan siellä edessä oikealla se numero, paitsi ihan alussa oli vasemmalla moottorikannakkeessa (ja välillä takana). En varmaan ihan heti ole ajelemassa puihin lokasuojia ![]() Ei tällä mikään kiire ole muutenkaan, vasta viisikymmentä vuotta tullu ikää laitteelle, joutaa muutaman kuukauden/vuoden odottelemaan. _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ihan mielenkiinnosta nuita kaivelen valmiiksi, kun rek. otteessa on jostain kumman syystä kaksi erilaista runkonumeroa. _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
T, Antti |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Tuosta pääsylinteristä: se on Triumph Heraldin jarru- tai kytkinpääsylinteri, Girling-merkkinen
varma tieto, itse sen siihen pulttasin! Alunperin siinä oli Lockheed-merkkinen valurautainen. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En ole vielä edes kokeillut jarruja, eikä taida kannattaakkaan ennen kuin käyn ne läpi. _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Yritän katsella sitä pääsylinteriä, kun käyn kotipaikalla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazerin runkonumeron sijainti? | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:14 |
trooperin runkonumeron sijainti | ialas | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.08.2006 20:18 |
Lantikasta | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.06.2006 20:08 | |
Runkonumeron siirto... | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 06.06.2005 20:54 |
Lantikasta | Heksu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.08.2004 10:15 |