![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() King Capin bensan kulutus?????Jep. Eli minkähän moisii kulutuksia muilla on? Auto on vuosimallia -88 ja 2,4 litranen z moottori. Ajettu sillä on rapiat 200 tuhat ja sähköpuolelta on uusittu jo kaikki kuluvat osat. Bensaa kuitenkin kuluu 20 litraa satasella ja oon jopa koittanut ajella köykäsellä kaasulla. Maantiellä kuluu noin 15. Ai mää vai turuust
|
|
|||
|
|||
![]()
kaverin porukoil oli tommonen bensa niin isän ajos meni 15 ja pojan 20 litraa satasella.. ja se oli vielä aika tuore sillon..
lisää kaasua, puut suurenee... |
|
|||
|
|||
![]()
vaihtakaa se dieseliin!!!
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Itellä samanmoinen, pari vuotta nuorempi, 220tkm mittarissa. Aika samankaltaisia kulutus lukemia mullakin. Jos et saa menemään "alta kympin", tee niikuin muutkin, valehtele. Niin 4WD:stähän nyt tietysti oli kysymys?
-Lyttis- Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla olis kans -88 kuningas kaappi ja talvella menee sekalaisessa pyörityksessä tässä nurkissa 16-17 litraa ja kesällä on menny tollasta 14-15 litraa. Ja kaasujalka ei ole erityisen kevyt.Ajomäärä "tuntematon", mittarissa seisoo abaut 170tkm, ei taatusti lähelläkään totuutta.
Millanen rengastus sulla on ja onko sytkäennakko kohdallaan ja toimiiko alipainesäädin??? Mulla on tossa kipossa alla 235/70 R16 kumit, AT tyyppisellä kuviolla life sucks and then you die |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli -91 2,4B mittarissa 170000 saksan kilometriä renkaat ~31" ja kulutus oli raskaalla kaasujalalla myös 16-20L satasel, ja se oli liika joten myin auton pois.
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu, ihan normikulutus bensa king capille toi. Ei montaa päivää kestä tankkaamati, jos meinaa vähänkin enempi ajella.
_________________________________________ Lelut tehdään muovista, Autot raudasta. SLCK #262 |
|
||||
|
||||
![]()
12-14 litraa sataselle 80km/h
Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!! |
|
||||
|
||||
![]()
No aika samalaisia kulutuksia muillakin tuntuu olevan.
Alla mulla pyörii 31x11,5-15 all terrainit ja ajo on pääosin kaupunki-ajoo, eli ei siinä varmaan mitään ihmeellistä sitten oo kun bensa palaa. Ai mää vai turuust |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
King Capin napalukot | Intikka844 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.04.2009 20:18 |
O: King capin vaihteisto | Pexzi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.01.2007 07:04 |
o: king capin vaihdeloota | jullej | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.08.2006 18:54 |
o/4*4 king-capin levikkeet | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.04.2006 13:46 | |
Jeep Grand Cherokeen bensan kulutus? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 09.08.2005 16:21 |