![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Aina löytyy kivaa kun tutkiiNo nyt löytyi veronpalautuksille käyttöä, kiitos Jamantin ( kele kun se aina löytää näitä ) niin saan pistää Jeepistä takajouset uusiksi. Molemmilta puolilta norran etulenkki poikki.... Hyvä vaan että löytyi, olisi kiva huomata tuollainen vika vasta metsässä kun taka-akseli roikkuu kannon-nokassa... Nyt olisi haussa uudet takajouset, kuka tietää mistä löytyy !!! Jeep Cherokee Chief 1988 4.0l CommandTrack+np231 automatic.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mun tarttis kans saada pikasesti uudet takalehdet,on jo vääntyny ässälle ja väärään suuntaan notkolleen!
"Suo siellä,vetelä täällä" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei kannata käytettyjä jousia Xj:hin etsiä, on nimittäin aika kysytty tuote....
Offivarusteessa näkyis olevan Ome:n jousia, ne pysyis ainakin pidempään ryhdissä kuin Jeepin omat latat. eivätkä ole edes hinnalla pilattuja. "If it ain't broke, fix it until it is!" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
KP on painimassa asian kimpussa.... kyllä sitten kelpaa näytellä uusia lehtipakkoja.
Jeep Cherokee Chief 1988 4.0l CommandTrack+np231 automatic. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No niin, nyt sitten on OME:n jouset KP:n pajalla odottamassa hakua... ja voisi jopa sanoa edullisiksi...
Ja nopea toimitus, tulivat "ausseista" yhdessä päivässä... sattui maahantuojalla olemaan jo Suomessa mulle pari kipaletta. Jeep Cherokee Chief 1988 4.0l CommandTrack+np231 automatic. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Työnnettiin kanootti vesille ja käytiin hakemassa... tää pallonkiertohan on ihan yliarvostettu juttu...
Joopa joo |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Topic: "Aina löytyy kivaa kun tutkii" sopii hyvin myös mun fiiliksieni kanssa. Samuraista rupesin etsimään syytä nelivedolla kuuluvaan jurisevaan ääneen. Homma paisuu kuin pullataikina: ensin avasin etunavat ja uusin rasvat. Vuotava stefa uusiks myös. Jarrusatulakin piti siinä ohessa purkaa ja herkistellä, kun jarru vinkui. Etukardaanin nivelkin tuntui vähän väljältä, siis uusittava. Sen homman ohessa huomasin, että kardaanin liukuboorin rasvalaippa oli lentänyt veks, piti tehdä uusi.
Sitten lähdin koeajolle, joko ääni olis näillä hommilla poistunut. Verstaalta ulos ajaessa peruutusvalon sulake paloi ja vilkut meni samalla pimeeksi. Sähkötöitä siis lepotauolla, piuha oli katkennut lampunkannasta ja teki oikarin. Uutta johtoo sinne ja kutistesukkaa päälle. Ja se sivuääni oli tietty edelleen tallella, joten seuraavaksi kardaaneita irti vuoronperään, koekäyttöö ja kuulostelua. Ihan niinkuin jakoaski ääntelisi. Siispä aski pöydälle ja etuvedon laakeri+stefa uusiksi. Välikardaanistakin piti uusia yksi nivel siinä oheistyönä. Sitten aski ja muut kilkkeet takaisin ja koeajolle. Soraääni seuraa uskollisesti mukana, kiva. Seuraavaksi pitäisi purkaa etunavat uudestaan että pääsis käsiksi etumurikkaan ... tai olisko etukardaani epätasapainossa tai jotain, emmä tiä. Ohhoijaa, no eipä ole illanvietto-ohjelmasta puutetta. Vaimo on alkanu katteleen jotenkin viileesti, kun äijä makaa Suzskan alla jokaisena viikon iltana. Miksköhän se noin? Edited by - paapu on 04/12/2003 14:29:51 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ei ne 54" Boggeritkaan aina... | JanneBlomgren | Linkit | 10 | 14.08.2007 06:58 |
Tääpäs kivaa | Chit-Chat | 1 | 05.08.2005 20:50 | |
Kivaa.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 09.02.2004 19:28 |