Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.01.2007, 22:45
KajdePuu KajdePuu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.05
Sijainti: Halikko, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Miksi Salisbury parempi?


Miltä kohdin Roverin akseli on Salisburyä heikompi? Vetarit, välitys, laakerit, rihlat vai mikä pettää Salisburyä herkemmin?
Jarrut kai on samat? Omassa s2a:ssa siis alkuperäinen Rover huutavalla välityksellä. Olisko syytä hankkia ja kunnostaa yks Salisbury valmiiks? Tulevaisuudessa koukussa on yhä useammin paljon painoa, perän hajoamiseen/vikaantumiseen on aineksia.

Pessimisti ei pety.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
kumpi parempi hj 60 vai bj 40 badboy69 Tekniikka & Jutustelu 14 07.08.2005 04:14
Defender akseli vs Salisbury pee Tekniikka & Jutustelu 5 02.07.2004 00:42
36 syytä, miksi olut on parempi kuin nainen Rudolf This And That 0 01.06.2002 02:39
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? MäIte Health 0 05.05.2002 17:56


Sivu luotu: 15:09 (GMT +2).